Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Function PauzeOfWerkPerDag(ByVal Van As Date, ByVal Tot As Date, Tabel As Range)
Dim W1 As Boolean, W2 As Boolean, W3 As Boolean, W4 As Boolean, Ra As Range
For Each Ra In Tabel.Columns(1).Cells
W1 = Van < Ra
W2 = (Van < Ra(1, 2)) And Not W1
W3 = Tot < Ra
W4 = (Tot < Ra(1, 2)) And Not W3
PauzeOfWerkPerDag = PauzeOfWerkPerDag - (Ra(1, 2) - Ra) * (W1 - W3) - W2 * (Ra(1, 2) - Van) + W4 * (Ra(1, 2) - Tot)
Next Ra
If PauzeOfWerkPerDag < 0.00000001 Then PauzeOfWerkPerDag = ""
End Function
Mooie layout voor een tijdschrijf systeem. Er zijn echter wel wat zaken waar ik zo m'n vragen bij heb en m.i. nog naar gekeken moet worden.
Ik kijk naar de bijlage uit het bericht #27.
In rij 8, 1 uur gewerkt, maar er gaat (standaard) een half uur vanaf... klopt dat wel? Bij één uur werken is er vermoedelijk niet een half uur pauze gehouden.
Het lijkt me dat je dit of moet kunnen aangeven of dat er vanuit wordt gegaan dat bij meer dan x uur (bv 4) er een half uur pauze vanaf gaat.
Nb als een medewerker dit weet gaan ze er uiteraard wel rekening mee houden..
Even een uurtje invallen... ik zou het niet doen zoals het nu berekend wordt.
Wat me opvalt:
In H8 staat een 3 dit zijn 3 uur (van 12:00 t/m 15:00 uur vermoed ik), terwijl er pas om 14:00 begonnen is.
Verder als ik in B3 12:00 in vul en in C3 23:00, dan is het resultaat: 10,50 normale uren, 3 uur à 125 en 1 uur à 150%.
Volgens mij is dat 7 normale uren, van 12 tot 19:00 uur (of met standaard -0,5, 6,5).
Vervolgens 3 uur à 125% = 3,75 en 1 uur à 150% = 1,5. Omgerekend naar 'Normale' uren: 6,5 + 3,75 + 1,5 = 11,75.
Ander voorbeeld: B3 18:55 en C3 22:55, resultaat 3,5 normale uren, 3 à 125% en 0,92 (!!!) à 150%.
Los van de fouten moet is me niet duidelijk hoe je om wilt gaan met de toeslag.
Je kunt dit op twee manieren doen, bv 1 uur à 150% = 1,5 'normaal' uur of het uurloon moet over dit uur x het toeslag percentages berekend worden.
zie #11maakt niet uit, op zondag hoef ik nooit te werkend dus daarom hoeft hij er niet tussen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.