V
Verwijderd lid 281057
Hallo,
Ik ben onlangs bezig geweest met het maken van een nieuwe urenregistratie in excel.
Een aantal gegevens laat ik automatisch verspringen, zoals de datum, zodat ik, bij een urenregistratie voor het nieuwe jaar, alleen 1 januari in hoef te vullen.
Ik heb echter nog een vraag:
In elke urenregistratie vermeld ik ook de feestdagen (zoals Nieuwjaarsdag, en Oudejaarsdag etc). Bij elke nieuwe urenregistratie moet ik dit opnieuw invullen.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat, zodra ik een datum invul, als voorbeeld 27 april, er dan automatisch "Koningsdag" verschijnt?
Alvast bedankt!
Ik ben onlangs bezig geweest met het maken van een nieuwe urenregistratie in excel.
Een aantal gegevens laat ik automatisch verspringen, zoals de datum, zodat ik, bij een urenregistratie voor het nieuwe jaar, alleen 1 januari in hoef te vullen.
Ik heb echter nog een vraag:
In elke urenregistratie vermeld ik ook de feestdagen (zoals Nieuwjaarsdag, en Oudejaarsdag etc). Bij elke nieuwe urenregistratie moet ik dit opnieuw invullen.
Is er een manier om ervoor te zorgen dat, zodra ik een datum invul, als voorbeeld 27 april, er dan automatisch "Koningsdag" verschijnt?
Alvast bedankt!