Goedenavond eenieder,
ik stoei in mijn applicatie met een urenverantwoording waarbij ik twee tabellen niet met elkaar kan samenvoegen.
In heb voor de urenverantwoording twee verschillende tabellen gemaakt, tblTijd (daar verantwoorden het personeel op welke dag ze hoeveel uur gewerkt hebben aan een dossier) en tblGeplandeUren (hier verantwoorden de afdelingshoofden per week hoeveel uren ze aan een dossier mogen werken). Deze tabellen zie je terug wanneer je aan een dossier werkt (randinfo: de afdelingshoofden krijgen de tabblad "Planningsuren" wel en het personeel niet in de verzonden Front-Ends).
Ik heb voor eenieder, dus de gewerkte uren en geplande uren, een eigen rapport gemaakt. Mooier is natuurlijk wanneer ik 1 rapport heb (zie rapportvoorbeeld die als bijlage mee is gestuurd) waar ik alle gegevens op heb staan. Ik wil dus bij het rapport "Urenverantwoording Medewerkers" graag toegevoegd hebben het veld "WeeGeplandeUren" uit tblGeplandeUren.
Hiermee kan ik dan op 1 regel het contracturen laten zien, daarnaast de geplande uren, dan de gewerkte uren.
Middels een selectie in een formulier kies je een begin en een einddatum. Deze selectie is in de query verwerkt. Vervolgens opent het rapport zich op je gewenste datum.
Hoe krijg ik het voor elkaar om de geplande uren ook te tonen op het rapport?
ps: ik hoop dat ik geen wirwar praat, maar na een uurtje of drie stoeien en internet raadplegen, wordt ik een beetje kierewiet. Excuses.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8R84TK7VRNJ8.accdb

ik stoei in mijn applicatie met een urenverantwoording waarbij ik twee tabellen niet met elkaar kan samenvoegen.
In heb voor de urenverantwoording twee verschillende tabellen gemaakt, tblTijd (daar verantwoorden het personeel op welke dag ze hoeveel uur gewerkt hebben aan een dossier) en tblGeplandeUren (hier verantwoorden de afdelingshoofden per week hoeveel uren ze aan een dossier mogen werken). Deze tabellen zie je terug wanneer je aan een dossier werkt (randinfo: de afdelingshoofden krijgen de tabblad "Planningsuren" wel en het personeel niet in de verzonden Front-Ends).
Ik heb voor eenieder, dus de gewerkte uren en geplande uren, een eigen rapport gemaakt. Mooier is natuurlijk wanneer ik 1 rapport heb (zie rapportvoorbeeld die als bijlage mee is gestuurd) waar ik alle gegevens op heb staan. Ik wil dus bij het rapport "Urenverantwoording Medewerkers" graag toegevoegd hebben het veld "WeeGeplandeUren" uit tblGeplandeUren.
Hiermee kan ik dan op 1 regel het contracturen laten zien, daarnaast de geplande uren, dan de gewerkte uren.
Middels een selectie in een formulier kies je een begin en een einddatum. Deze selectie is in de query verwerkt. Vervolgens opent het rapport zich op je gewenste datum.
Hoe krijg ik het voor elkaar om de geplande uren ook te tonen op het rapport?
ps: ik hoop dat ik geen wirwar praat, maar na een uurtje of drie stoeien en internet raadplegen, wordt ik een beetje kierewiet. Excuses.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8R84TK7VRNJ8.accdb
