URLadres moeilijk bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groenend

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2003
URL moeilijk bereikbaar
Als ik een email bericht ontvang, waarin verwezen wordt naar een URL en ik
tik het opgegeven url-adres aan, dan word ik verbonden met C:\users\Groenend\documenten.
Blijkbaar is de verwijzing naar de betreffende URL-balk in ongerede geraakt.
Een paar maal heb ik getracht systeemherstel toe te passen, maar dat gelukt niet. Kennelijk heb ik te lang gewacht met systeem herstel. Natuurlijk kan ik de url wel bereiken door het url-adres te kopieren en te plaatsen in de balk van de browser. Dat is nogal omslachtig. Ik gebruik Windows Vista. Vermoedelijk zit er niets anders op dan Vista opnieuw te installeren.
Amandla

dit probleem vervalt als je firefox of een andere webbrowser gebruikt dan internet explorer.
Ik gebruik ook vista,al de links url-adressen kloppen zijn juist echter werken NIET als je erop klikt klopt allemaal.

Ik heb verscheidene problemen gehad met explorer 7 en de huidige nieuwe version internet explorer 8 ik kan ook niet verklaren waar het hem in zit..dus ik adviseer je een andere browser

je kan kiezen tussen firefox,opera of google..alles behalve explorer..dit kan hem in de updates van vista zitten,want voor updates had ik er geen last van,of in messenger mail zitten want via deze weg komen de mails en de links binnen..er is iets niet goed je krijgt ook een melding als het goed is....word vervolgd :thumb:

Beste Powerhouse,
Bedankt voor je vlugge reactie. Ik gebruik al Google als browser. Misschien heb ik mijn probleem niet duidelijk gedefinieerd.
Als ik in een email bericht een verwijzing naar een URL vind en ik deze verwijzing aantik,
dan kom ik terecht in C:\users\Groenend\documenten, niet bij de bewuste website.

Weer bedankt. Ik gebruik Windows Vista. Ik kijken naqar mapoties.
hg
Amandla

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan