Usb 2.0 vs usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingsniper

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Hoi

Ik krijg telkens de melding "de opgegeven service is geen service"
Deze usb geheugen stick is wel bereikbaar na het opnieuw installeren van de usb 2.0 driver
De stick zelf is usb 1.0 . Overgens krijg ik ook nog deze melding "De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren."

Vroeger werkte deze zonder problemen.
Wie weet de oplossing ??

Extra info:
Windows XP sp2
P4 2500 mhz proccesor
DDR 1 GB intern
P4PE Asus moederbord

Greets

usb stick opnieuw moeten forematteren.

usb stick opnieuw moeten forematteren.

Nee dit werkt hellaas niet. ik zal er en screenshot bijvoegen.
Ookal heb ik alleen ook nog een cardreader zonder sd kaart geprobeerd erin. Dan krijg ik de zelfde melding.
Overgens mn muis en toetsenbrd werkt ook op USB en die werkt het prima.

probleemho8.jpg

Greets

Laatst bewerkt:
*bump*

Niemand ??

Tis zeer belangrijk voor mij omdit teweten om school opdrachten opteslaan en zo op school te uploaden.

Greets

Jammer zeg.
Ik kan niets anders bedenken. Aparaatbeheer ziet er verder wel goed uit?

Jammer zeg.
Ik kan niets anders bedenken. Aparaatbeheer ziet er verder wel goed uit?

Hoi

Ja op die uitroepteken na.

Het vaage blijft als ik met opstarten mn sticky er al in heb dan kan ik hem wel bereiken ondanks is hij niet geinstalleerd. steek ik hem er in nadat de pc is opgestart kan ik hem niet bereiken.

Greets

Hoi
Ja op die uitroepteken na.

Welke uitroeptekens bedoel je hier, want dat zou het probleem wel eens kunnen zijn.

Is het misschien zo dat je meerdere USB poorten hebt, achterop je kast en ook voorop?
En dat je voor b.v. je muis die achterop gebruikt en voor je USB stick die voorop??

Hoi

Tis het uitroep tekentje wat je ziet bij apparaatbeheer als iets niet goed functioneert.
Maar heb alleen 4 usb poortjes achter op .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan