USB 2GIG stick moet plotseling geformatteerd worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Lange Pier,
Dus ik heb drie interne, degene die genoemd worden achter het woord Harddisk drive 1,2 en 3. Een externe schijf en een usb stick.
Eerlijk gezegt, kan ik er geen touw aan vastknopen.

Hier staan 5 schijven, klopt dat?
3 interne, 2 externe, waarvan eentje die USB stick.

Je moet natuurlijk niet die USB stick eruit halen, als je die wilt repareren, maar ik heb het gevoel dat je in Amsterdam aan het winkelen bent, en de spullen in de etalage laat zien, terwijl ik in Alkmaar loop.:confused:

Dit vind ik een hele goeie van je Lange Pier. Deze hou ik erin.
Wat de schijven betreft heb je het helemaal goed. Wat ik nu gedaan heb is het volgende
Ik heb de usb stick in de computer en ben naar mijn computer gegaan en geopend. Dan zie ik dus mijn drie interne schijven staan. De externe schijf en de usb stiock als verwisselbare schijf. Ik ben met de rechtermuis op de laatste schijf gaan staan en heb aangegeven dat ik die schijf wil formatteren ( dat doe ik natuurlijk niet ) maar daar wordt aangegeven dat het bestanssyteem fat is. Kan je er nu mee verder?
Ik hoop het zo daar we anders \( denk ik ) richting bed moeten i.v.m. hopeloze zaak en vroeg op.
Zeg het maar Lange Pier
Hartsikke bedankt tot nu to

Even resetten, dit topic dan.

Begin bij het begin, haal die externe schijf eraf, zet die USB stick erin, open PTEDIT32, zoek in het vakje Hard Disk, en selecteer schijf 4, dat zou dan de USB stick moeten zijn, en als die echt 2gig. was, staat daar ongeveer 2000mb, maak van die 00 nu een OE in het vakje onder type, en bij de zin nr.1, en geef "save changes", en kijk of je nu wel op die stick kan komen met verkenner, misschien moet je hem er even uithalen en terugplaatsen, alvorens je in verkenner die stick kunt zien.

Hallo Lange Pier,

Sorry dat ik gisterenavond niet meer geantwoord heb, maar ik moest op een gegeven ogenblik naar bed. Vandaar nu pas mijn antwoord. Ik heb gedaan wat jij mij vroeg te doen, maar ik kan nog steeds geen gegevens lezen.
Ik ga vragen aan mijn neef of hij mij wil helpen daar ik zeer waarschijnlijk ook naar jou toe, niet helemaal duidelijk kan zijn en dit terwijl jij zo je best doet.
Hij kan dan kijken of ik alles goed gedaan heb wat jij mij hebt aangeraden. \ik zal je laten weten hoe het is afgelopen, goed?
Mag ik je nogmaasl heel hartelijk danken voor alles en vooral voor het geduld waarmee je mij hebt geholpen.
Hartstikke bedankt. Je leest zo gauw mogelijk van mij.
Veel hartelijke groeten,
Hennepen

Hallo Lange Pier,

Sorry dat het zolang heeft geduurd eer ik je kan vertellen wat en hoe het gegaan is.

Mijn neef heeft alles wat jij als advies gaf gedaan en hij heeft er nog een nader programma op losgelaten, maar niets mocht helpen.
Uiteindelijk heb ik de usb stick geformatteerd, dus ik had er zo de balen van dat ik dacht het nu maar te stoppen.

Ik wil je nog hartelijk danken voor alees en tot een volgende keer.

Groeten van Hennepen

Hallo Remy,

Dank voor je reactie, maar ik de usb stick al geformatteerd, dus er is niets meer aan te doen.

Bedankt in ieder geval.

Groeten,

Hennepen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan