USB Apparaat wordt niet herkend: Melding uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rajeev

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2009
Berichten
357
Hallo,

Sinds kort, ik heb niks aangesloten ofzo, alles werkt, maar sinds kort krijg ik een hele irritante melding: USB apparaat wordt niet herkend.

Hoe kan ik deze uitschakelen?

Ik heb al het een en ander geprobeerd en opgezocht, maar ik kom er maar niet uit en ik word helemaal gek van het geluid dat er vooral bijzit. Ik kan dan wel mijn speakers dempen of uitzetten, maar dan is het bekijken van een YouTube filmpje of een grote film niet leuk :rolleyes:

Kunnen jullie mij hiermee helpen? Het zou echt geweldig zijn!

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Rajeev
 
Misschien werkt het wel het snelst een systeemherstelpunt terug te zetten van voor die melding.
 
Wat je even zou kunnen doen: Je klikt op start>rechtermuisklik op computer>beheren. Dan ga je naar apparaat beheer. Dan krijg je een lijst van alle hardware in je pc. Daar zoek je dat 'onbekende apparaat' op. Je klikt er met de rechtermuisknop op en kiest dan voor uitschakelen. Dan zou de melding niet meer gegeven moeten worden.

Ik hoop dat dit werkt, je kunt namelijk niet alle apparaten uitschakelen...
 
Hoi,
met met dit tooltje kun je het mogelijk oplossen.
O.a. de verwijzing naar een in het verleden aangesloten apparaat uit het register verwijderen.
USBDeview also allows you to uninstall USB devices that you previously used, disconnect USB devices that are currently connected to your computer, as well as to disable and enable USB devices.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan