usb data cable unit

Status
Niet open voor verdere reacties.

computerfrank

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
hallo,

ik heb gister een usb data cable gekocht voor mijn gsm
ik heb de nieuwe hardware geinstaleerd.k ga duz naar start dan druk ik op zo'n programma dat op de cd zit en heb ik geinstaleerd en dan zegt hij dat mijn telefoon niet gevonden kan worden??
wie wweet hier raad mee??

gr.frank

hoe doe je dat???eerst de software installeren en daarna als er om gevraagd word de hardware??

ik heb de usb cable in de telefoon gedaan en in de pc en toen de software cd erin gedaan en toen kwam er wizzard nieuwe hardware gevonden...maar toen kwam er wel te staan dat de cd niet aan de windows xp logo eisen...

Even de boel (software/hardware) de-installeren en de gebruiksaanwijzing goed volgen. Meestal dus eerst de software installeren en als er een melding komt dat de software niet aan de XP eisen voldoet (handtekening) klikken op Toch doorgaan. als de software geinstalleerd is, dan pas de kabel aansluiten en de telefoon aansluiten (en aanzetten:) )

oke bedankt maar ik heb het nu fout gedaan want er zaten ook geen gebruiksaanwijzingen bij maar hoe kan ik helemaal op niej beginnen dat alles er af is

Geplaatst door computerfrank
oke bedankt maar ik heb het nu fout gedaan want er zaten ook geen gebruiksaanwijzingen bij maar hoe kan ik helemaal op niej beginnen dat alles er af is
Geplaatst door erbicom
Even de boel (software/hardware) de-installeren.....
:)

Welke telefoon gaat het hierom, welke software gebruik je en welk type/model kabel gebruik je?

Laatst bewerkt:
uhm.. ik heb een sony ericson j200i en er zit eeen software cd bij usb data cable new driver
including application software en die cable is gewoon usb...

In welke USB poort heb je hem aangesloten? Ik heb begrepen dat dit in de meeste gevallen niet de eerste USB poort mag zijn.

Probeer de achterste eens. Ik zou het voor de rest even niet meer weten.:o

ik heb nu een andere usb geprobeerd maar maar ik krijg ook de heletijd een fout melding dat de windows logo test of zoe iets

Die Windows logo test kun je gewoon negeren, dus "doorgaan installatie".

Logo test stelt eigenlijk niet zoveel voor. Ik krijg dat bijvoorbeeld ook bij de driver van m'n videokaart, terwijl deze wel degelijk goed werkt.

ok dan heb ik de nieuwe hardware wizzard gevoltooid
en dan start ik zo'n programma op van de software endan kna hij mijn telefoon nie vinden

Misschien moet je in de software nog even een andere poort selecteren waar de telefoon op is aangesloten.
Vaak maakt de software een virtuele com-poort aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan