Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ja, en nog een ding...
Als mijn usb poort helemaal niet reageert op wat ik er dan ook maar instop, en de kans dat ie het gewoon niet doet dus groot is, kan het dan wel zo zijn dat ie 'm gewoon niet weergeeft?
Het lijkt mij dat als ie iets totaal niet detecteerd (omdat het niet werkt) ie 'm ook niet kan weergeven...
Maar misschien is deze logica niet van toepassing op een computer hoor...![]()
@langepier :zou die link van mij niet werken dan
of is die link van jou de complete chipset drivers?
en ja ze blijven wel 1.1
maar ben toch wel nieuwsgierig of we ze aan de gang krijgen
Dit zijn alle drivers voor die chipset, daar zitten ook die USB drivers in, indien de chipsetdriver zelf niet goed functioneerd, functioneerd de USB controller die de USB poorten aanstuurt ook niet, vandaar.
Ik dacht, och ik meld het even.![]()
als goed is heb ik hem
je zegt dat je melding krijgt over via host controller
hier heb ik hem de via 1.1 usb
http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=5&CatID=1330&SubCatID=121
klikken op het gele woord in het midden ongeveer
bestand opslaan
rectermuisklik dan op dat bestand
laten uitpakken
klik op setup.exe
onderop staan de handelingen in het engels
dit kon ik ergens op internet vinden, weet niet of je er iets aan hebt:
INF, SYS bestanden Sommige drivers bestaan alleen maar uit een bestandje met een achtervoegsel als .inf of .sys. Om deze bestanden te installeren kunt u ze het beste eerst op de gewenste plaats op de harddisk zetten (de juiste map) en vervolgens windows laten zoeken naar de driver. :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.