usbccgp.sys probleem bij instal webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de formido kun je hier de ksuser.dll file ophalen.

ha ha

ha ha ...ben ik weer..terug van de formido
dat ksuser.dll probleem ontstaat pas nadat ik het usbccgp.sys probleem heb aangepakt: moet dat file dus ook nog hebben! zoek jij dat ook ..doe ik het ook. ik kan ook kijken of ik hem van mijn eigen computer kan copieren
mooi dat je er nog bent... ben al zo'n 1 1/2 week met dat rotding bezig. je snapt wel

al je op hier klikt in mijn vorige bericht dan krijg je de download te zien....

uitgevoerd

ik heb nu dus het usbccgp.sys in de map geplaatst die aangegeven werd: C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\QCDRV\x32\im. dat paktie. wel zegtie dat er een nieuwere versie aanwezig is en of ik die wil overschrijven...dat doe ik. dan vraagtie om ksuser.dll die zit ik ook in die map C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\QCDRV\x32\im en weer verder.
nu krijg ik de melding copieerfout en rood kruis: kan het bestand ksproxy.ax niet copieren...ook deze zoektie in C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\QCDRV\x32\im

heb je hier wat aan???

dat is een driver die voor direct x gebruikt wordt.
maar probeer het hier maar eens op te halen.

blijven aan de gang

iedere keer als ik een van de gevonden files in C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\QCDRV\x32\im zet, krijg ik de opmerking dat het bestand al betaat en nieuwer is en of ik het wil overschrijven. ik geef dan overschrijven.
nu vraagt ie weer om een nieuw bestand: ks.sys.
is het niet schadelijk zo door te gaan???

schadelijk is het niet maar als er bestanden staan die nieuwer zijn dan overschrijf je die niet.
wordt je webcam zonder drivers ook niet herkend in msn ??

Zal eens kijken op de site van logitech.

usbccgp probleem

noch skype, noch msn herkent hem
wordt een beetje moedeloos:confused:

toevallig een anderepc in de buurt waar je het eventueel op kunt proberen.

uitgevoerd

heb ik ook al geprobeerd. installeerde als een tierelier.
het ligt vus echt aan mijn computer
ja....mooi k.

gebruik je toevallig norton internet security ??

avast

nee ik gebruik avast. van norton kreeg ik een sik en m'n computer ook. avast bevalt me prima trouwens:)

woon je in de buurt van Enschede ??

elst

helaas nee
had er graag gewoond
prachtige omgeving
mooi volk
mijn vrouw is een tukker...delden
ik woon in elst tussen nijmegen en arnhem
ook leuk maar helaas

Delden...mooi dorp.
Maar heb je ondertussen de software gedownload van de webcam ??
in mijn eerdere post aangegeven.

ook al gedaan

wat dacht je , als ik zeg dat ik er al meer dan een week mee bezig ben dat ik al die tijd naar mijn beeldscherm zit te navelstaren....kortom...ook al gedaan....had ik natuurlijk moeten melden...sorry. maar dat maakte dus geen verschil
ik denk zelf dat die pagina van microsoft over usbccgp.sys wel eens op mij kan slaan en dan is het wachten op de fix van hun kant...wordt lang wachten want ze hebben de handen vol aan vista denk ik
ok hoop doet leven
er is iemand met hijacklogjes aan het werk ....duurt heel lang en heeft ook nog niets opgeleverd .
wel heel fijn dat je je tijd eraan wil besteden

we praten toch over XP....
heb je al eens als administrator de software geinstalleerd.
en tijd....genoeg als ik niet aan het werk ben of als de vrouw me niet lastig valt.

xp

ja het is xp en je had me dat voorgesteld...om het als administrator te doen...dus dat heb ik braaf gedaan(voor het eerst van m'n leven)....nop...geen verschil
heb jij die pagina van microsoft gelezen over dit probleem???
met de nummering enzo??

ja gelezen.......
maar ga nog even verder zoeken op het www

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan