usenext probleem..

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Berichten
574
hallo ik heb begin dit jaar een nieuwsgroep abonnement aangesloten echter was het 2weken gratis en daarna 5/6 euro per maand, dus ik dacht het zal wel automatich gaan via mijn bank, echter deze afgelopen 2weken heb ik een email gekregen van incasso bureau en usenext zelf dat ik 72euro moest betalen gedaan eergisteren bij de incasso bureau zeiden ze als je smorgen's het geld zou sturen zou je inprenciepe een email nog die dag opgestuurd zou worden naar mijn email adress maar dat is niet gelukt, en ik overmorge naar vakantie voor 7weken wie kan mij helpen of een oplossing bedenken.

mvg ,cetin
 
betalen, of ze erop aanduiden dat je 2weken voor niks krijgt
 
dat is het probleem niet ik moet van usenext zelf een brief/email terugkrijgen dat het al betaald is maar daar heb ik nog niks van gehoord?
 
Je hebt het geld toch wel overgemaakt naar het incassobureau naar ik mag hopen?

Tardis
 
ja eergisteren via internet bankieren en dan zou ik later in de middag een bericht krijgen van usenext ...
 
Dan heb je het denk ik verkeerd begrepen.

Je betaalt aan het incassobureau.
Zij zorgen dan voor de verdere afhandeling met UseNext.

Het incassobureau moet jou bevestigen of jouw betaling aan hen is ontvangen.
UseNext staat hier helemaal buiten.

Tardis
 
dossier is al gesloten zag ik maar kan het nog zijn dat mijn abbonoment door gaat daar ben ik bang voor..
 
Als je je abonnement hebt opgezegd zal dat normaal gesproken beindigd worden.
Uiteraard wel volgens de voorwaarden van het abonnement.

Tardis
 
ja maar ik heb niks opgezegd in usenext dus neem ik aan dat het nog door gaat?
 
ZNsrf.png
 
Dat heb je niet goed begrepen.
Zie mijn eerdere reactie.....

Tardis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan