User32.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.
zou het eventueel helpen om nogmaals het ganse procédé te doorlopen van nucia.nl?
 
dit komt van de avg forum:

Citaat:
Unfortunately, the previous virus database might have detected the
mentioned virus on legitimate files. We can confirm that it was a
false alarm. We have immediately released a new virus update
(270.9.0/1778) that removes the false positive detection on this file.
Please update your AVG and check your files again.

The system can be restored by following the steps in one of the
comments on forum (using safe mode or recovery console and copying
c:\windows\system32\dllcache\user32.dll into the right location)

If you need to restore deleted files from AVG Virus Vault you can do
it this way:
- Open AVG user interface.
- Choose "Virus Vault" option from the "History" menu.
- Locate the file that was incorrectly removed and select it (one
click).
- Click on the "Restore" button.

We are sorry for the inconvenience and thank you for your help.

Best regards,

Zbynek Paulen
AVG Technical Support

Avg updaten en het probleem is opgelost.

laatste virus database update versie is: 270.9.0/1778

Kan dit ook in veilige modus met netwerkmogelijkheden? Kom nl. wel in veilige modus.. maar de oplossing van nucia werkt bij mij niet.

Maar ze zeggen hier ook dat je in de virus vault bestanden kunt herstellen. Gaat dit dan ook met user32.dll?? Maar moet ik dan nog de user32.dll file vanaf een recovery cd kopieren op de juiste plaats?

Of nu gewoon AVG updaten en alles is opgelost?
 
Als je AVG kunt gebruiken om het bestand te herstellen in veilige modus is dat voldoende.
Alleen AVG updaten verhelpt het probleem niet.
 
Als je AVG kunt gebruiken om het bestand te herstellen in veilige modus is dat voldoende.
Alleen AVG updaten verhelpt het probleem niet.

Hmm update wil niet lukken:

Update was unsuccessful.

Can not initialize the update interface. Installation of AVG Free edition is probably damaged. Please reinstall AVG Free edition

En kan niets in de 'virus vault' vinden van 9-11 :(

Dus wat nu? Heb al een ander topic geplaatst (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=386183), misschien kun je daar even naar kijken. In ieder geval hartelijk bedankt voor je tijd!
 
Laatst bewerkt:
Bij mij werkt de cd ook niet, als ik hem erin stop gebeurt er niks!
 

De toepassing kan niet worden gestart ofzo. Missend: User32.dll in een tekst.
Gewoon wat er bij iedereen staat. Ik kan de gebrande CD niet gebruiken omdat mijn zus haar computer geen gebrande cd's kan lezen! De Windows CD pakt hij ook al niet.
De bootdecive gewisseld werkt ook niet, met veilige modus krijg ik gewoon weer de foutmelding!

Ik ben ten einde raad, jammer dat AVG niet scherp was.

Heeft iemand nog een mogelijke oplossingen?
Alvast bedankt, en anders is het gewoon jammer!
 
neen ook dat lukt niet :(

ik heb net een nieuwe pc (virusvrij) waar ik die 2 bestanden op heb gedownload + alles heb ik 3 keer gecontroleerd vooraleer ik iets invoerde op het bartPE programma.

pfff, 't begint een miserie te worden

Ik heb het ook please help me...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan