Userform bestand aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Smidt

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Beste forumleden,

Ik heb hier onlangs een bestand gekopieerd die door middel van een userform gereedschap zoekt en o.a. het gevonden gereedschap plaatst in een Factuurformulier. Dit werkt d.m.v. dubbel te klikken in cel B7 [Factuurformulier], vervolgens verschijnt de userform met de voorraad gereedschappen. Nu wil ik een kleine aanpassing doorvoeren door niet te zoeken in de eerste kolom (zoek omschrijving), maar het systeem te laten zoeken vanuit de tweede kolom (Omschrijving). Ik dacht dat dit eenvoudig was door bijv. overal 01 te wijzigen in 02, echter werkt dan het hele systeem niet meer.

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

Alvast heel erg bedankt.

Robert

Bijlagen

Als je een Listbox gebruikt dan hoef je niets te zoeken. De Listindex geeft al een waarde terug die je kan gebruiken.

Ik heb het laatste bestand getest en voldoet prima, dit was mij zonder jouw hulp nooit gelukt, heel erg bedankt.

Om je vraag te beantwoorden.

Code:
Worksheets("Artikelbestand").Range("A1").CurrentRegion.AutoFilter Field:=[SIZE=3][COLOR=#ff0000]2[/COLOR][/SIZE], Criteria1:=sFind

Allen heel erg bedankt voor het meedenken en het verstrekken van de oplossing(en)...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan