Userform gebruiken om bedragen op te tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog even een vraag:

Ik wil graag in een formule een naam gebruiken i.p.v. een cel op een bepaalde positie
Code:
Verzamelkosten = Sheets("Data").Range("C258") - Val(T_04)

Om te voorkomen dat de informatie in C258 wordt verplaatst wil ik dat voorkomen om het bereik een naam te geven, bijv. [Verzamelkosten].
Code:
Verzamelkosten = [Verzamelkosten] - Val(T_04)

Normaal gaat dat prima via VBa, maar kennelijk niet via een userform. Is er een mogelijkheid hoe ik dat wel zou kunnen toepassen?

Ik heb je bestand niet bekeken, maar doe eens...

Verzamelkosten = range("Verzamelkosten")- Val(T_04)

Na een tijdje met deze super gave userform te hebben gewerkt heb ik toch nog één gebruikerswens.

Inmiddels ken ik vele grootboekrekeningen uit mijn hoofd en typ ik de betreffende grootboekrekening vanuit mijn parate kennis in. Op dit moment moet ik eerst naar het rechter veld om het grootboekrekeningnummer in te toetsen en vervolgens de juiste regel met de muis aanklikken, niet heel efficiënt :(.

Is het ook mogelijk dat ik, in plaats van het rechter zoekveld, het linker veld (Grootboekrekeningnummer) gebruik en aldaar de grootboekrekening intoets (dus alle vier cijfers) tot rechts het juiste grootboekrekening verschijnt en dan d.m.v. een enter deze kan selecteren?

Alvast heel erg bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan