UserForm gekopeld aan excel. Gegevens in documenten plaatsen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweety1

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2013
Hi,

Ik zit met het volgende. Ik heb een formulier gemaakt dat gekoppeld is aan Excel. De gegevens laat het formulier zien alleen lukt het niet om de
gegevens in het word document te plaatsen. Krijg de melding "Sub of Function is niet gedefinieerd" Hoe kan ik dit werkend krijgen?

Daarnaast zou ik graag het Excel bestand willen open vanuit de zelfde map waar het bestand staat (ThisWorkbook.Path)

Groet
Kasper

Je gebruikt een functie (RangeMyBookmark) die in ieder geval niet in je bijlage document zit. Kan uiteraard niet beoordelen of hij wel in je echte document aanwezig is.

In het doc bestand staan wel Bookmarks alleen werk het niet met de commandbutton als ik het gedeelte van excel verwijderd dan werkt het wel.

Ik zie nog steeds geen functie RangeMybookmark, dus dat zou niet werken. Overigens is je Excel benadering ook fout. Hier een werkende versie, met een andere aanpak.
Kan nog wel slimmer, maar dan moet er wat meer tijd ingestoken worden :)

Bijlagen

Heel erg bedankt :thumb:. Alleen hoe kan ik het zo maken dat hij altijd de tekst overschrijft.

Dan kun je veel beter met DOCVARIABLES werken.

Bijlagen

@ OctaFish

Als ik dropdown menu een regel selecteer en vervolgens invoer dan komen er cijfers in plaats van de tekst. Hoe pas ik dit aan?

Probleem is opgelost door .Column(1) achter ComboBox1 te plaatsen.

Nu zou ik graag nog een melding willen hebben als studieplan niet is ingevuld.

Kwestie van een IF THEN ELSE ENDIF maken die checkt op de ingevulde waarde. In Dummy code:
Code:
If Studieplan = "" Then
     verdere code
End If

Waar je wilt. Jij wilt een check, niet ik :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan