plainme
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 okt 2009
amici's
hier zijn we dan weer....
In bijlage mijn dartsscorebord.
nu heb ik ( het oog wil ook wat

)een userform gemaakt.
de bedoeling is dat de gegevens in de userform worden gebruikt in de sheet "scoreblad"
de namen dienen maar één keer te worden weggeschreven zijnde respectievelijk in de cellen B3 t.e.m. L3
Speler 1 cel B3 Speler 2 D3 Speler 3 F3 Speler 4 H3 Speler 5 J3 Speler 6 L3
eens dit gebeurt is dient er ingegeven worden naar hoeveel men wenst te spelen. ( 301 - 501)
In de TbNaamWerper komt dan automatisch de naam van de speler die aan beurt is.
TbDart1 t.e.m. TbDart3 komen dan respectievelijk de worpen te staan ( die worden ingevoerd door de persoon aan de computer ( evident niet waar
)
Deze worpen dienen te worden weggeschreven zoals dit nu gebeurt in het bestand maar dan zonder userform ( zie Module 1)
Bij klikken op " Volgende speler " dient in TbNaamWerper automatisch de volgende speler te komen en daar dan de worpen in zijn naam worden ingevoerd in de tabel op tabblad "scoreblad"
Is dit allemaal mogelijk???
Mij lukt het nog niet om het allemaal in de juiste baan te gooien ( snap je hem .... darts .... gooien ....

)
Graag jullie kennis hier op te willen los laten aub .
Alvast bedankt en houd het gezond en veilig don't let Covid19 gets to you!!!
Mvg.
Marc
hier zijn we dan weer....
In bijlage mijn dartsscorebord.
nu heb ik ( het oog wil ook wat

de bedoeling is dat de gegevens in de userform worden gebruikt in de sheet "scoreblad"
de namen dienen maar één keer te worden weggeschreven zijnde respectievelijk in de cellen B3 t.e.m. L3
Speler 1 cel B3 Speler 2 D3 Speler 3 F3 Speler 4 H3 Speler 5 J3 Speler 6 L3
eens dit gebeurt is dient er ingegeven worden naar hoeveel men wenst te spelen. ( 301 - 501)
In de TbNaamWerper komt dan automatisch de naam van de speler die aan beurt is.
TbDart1 t.e.m. TbDart3 komen dan respectievelijk de worpen te staan ( die worden ingevoerd door de persoon aan de computer ( evident niet waar

Deze worpen dienen te worden weggeschreven zoals dit nu gebeurt in het bestand maar dan zonder userform ( zie Module 1)
Bij klikken op " Volgende speler " dient in TbNaamWerper automatisch de volgende speler te komen en daar dan de worpen in zijn naam worden ingevoerd in de tabel op tabblad "scoreblad"
Is dit allemaal mogelijk???
Mij lukt het nog niet om het allemaal in de juiste baan te gooien ( snap je hem .... darts .... gooien ....

Graag jullie kennis hier op te willen los laten aub .
Alvast bedankt en houd het gezond en veilig don't let Covid19 gets to you!!!
Mvg.
Marc