utorrent, DHT status: niet toegestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Wat betekent als dit staat bij de informatie:

DHT status: niet toegestaan

Dat betekent dat gebruik van de DHT [distributed hash table] niet is toegestaan, oftewel: je mag de "peer database" niet gebruiken... Veel trackers verbannen je onmiddelijk als ze merken dat je het "aan" hebt staan, je kunt er gemakkelijk de "ratio's" mee "vervalsen"..... In het menu "instellingen" -> verbinding, moet je het vinkje dus weghalen....

Laatst bewerkt:
Wat betekent als dit staat bij de informatie:

DHT status: niet toegestaan

Dan kunnen andere leechers die buiten de site zitten waarop jij download niet bij jou leechen. (oftewel downloaden)
Dus eigenlijk alltijd bij de instellingen "niet toestaan"zeggen

2005116519132449195_rs.jpg

dit staat bij mij bij verbinding welke moet uit?

Sorry, ben vandaag niet in vorm.... het staat bij BITTORRENT in datzelfde rijtje......

Nog een tip: zet in dat scherm verbinding de UPLOAD op ongeveer 70-80% van je maximum, dan gaan je downloads sneller.......

Dubbelklikken op een download in utorrent dan krijg je een schermpje waar je DHT aan en uit kan zetten, maar meestal kan je het niet veranderen en is het grijs.

Nog een tip: zet in dat scherm verbinding de UPLOAD op ongeveer 70-80% van je maximum, dan gaan je downloads sneller.......

oke ff me max opzoeken, dat moet ik toch gewoon op de site van planet kunnen vinden..?

Heb

IPB Comfort

Downloadsnelheid 6144 Kb/s
Uploadsnelheid 786 Kb/s

dus zeg maar 590 kb/s invullen.

utorrent 1.7.7

ik heb utorrent 1.7.7 en ik krijg steeds melding dat ik dht moet uizetten maar ik krijg het niet voor elkaar kunnen jullie me helpen

Welkom op Helpmij!

Eerst even een kleine opmerking: het wordt niet echt gewaardeerd als je topics van 2 jaar oud weer "nieuw leven" inblaast.... Je kunt beter je eigen vraag openen...

DHT uitzetten:

Even alle aangegeven vinkjes in dit scherm verwijderen...
attachment.php

Bijlagen

• utorrent 6.jpg
    utorrent 6.jpg
    38,4 KB · Weergaven: 2.784
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan