uTorrent download maar met 10 Kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

djpost1990

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,

ik heb sinds kort utorrent gedownload, omdat een maat van me zei dit deze wel goed zou zijn voor het downloaden van torrents, ik had ook azureus maar dat ging eigeluk net zo snel als dit, ik wou het graag wat sneller krijgen! ik heb gehoord dat het om bepaalde poorten ging voor het downloaden.

ik download alleen maar films, de download snelheid gaat nu tot 15 kb maximaal! dat schiet niet op, ik gebruik wel een laptop ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Op www.portforward.com staat alles wat je nodig hebt om je poorten open te zetten. Let wel, je maximale snelheid blijft afhankelijk van jou internet verbinding en die van de seeders en leachers op een torrent.

De truk is om je upload op 6 kB (of hoger maar dat is nergens voor nodig) in te stellen. Vanaf 6 KB valt de downloadlimiet volledig weg.

Een poortforwarden kan uiteraard ook de snelheid ten goede komen. Daarvoor moet je in de handleiding van je router zijn.

Let op dat je ook torrents kiest met veel seeders en weinig leechers, weinig seeders betekent meestal lage downloadsnelheid.

nu ben ik al bezig met de poorten, alleen kom ik denk ik een probleem tegen misschien, op internet staat dat er 2 server nummers zijn, bij mij zijn de alternatieve en de voorkeurs DNS server hetzelfde (als ze DHCP als alternatieve bedoelen ;) ). bij mij staat alleen DHCP server en DNS server, en ze zijn dus hetzelfde,,,

je moet gewoon een poort openzetten. dat heet vaak virtual servers oid in een router maar heeft niets met dhcp of dnsservers te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan