utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tieske25

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
Ik gebruik regelmatig utorrent. Nu wil ik graag ondertitels downloaden, maar op het moment dat ik deze subtitel wil openen via Winrar, maakt hij er een torrent-file van. Hoe en waar kan ik deze instelling wijzigen zodat het een srt bestaand blijft/wordt te openen via een willekeurige mediaplayer?

Hoi,

Je moet niet het bestandje wat je download openen, maar uitpakken. Rechtermuisknop > Extract here...

Als het dan alsnog een torrent wordt, probeer het eens te hernoemen naar hierdenaam.srt. Door het daarna te openen in kladblok kan je zien of het nog wel een goed ondertitelbestandje is.

Overigens zullen de ondertitels niet meteen meespelen in bijv. WMP, maar met de installatie van een codec-pack lukt dat wel!

Laatst bewerkt:
Helaas het lukt me niet. Hij blijft m maar in torrent bestand openen. Ook krijg ik m niet via een kladblok geopend, Ik weet trouwens niet hoe je dit moet werkt. Ben een echte digibeet. Iemand nog suggesties?

Als ik het goed begrijp doe je het volgende:

- Download de torrent die de subtitle bevat van een een website.
- Download nu met Utorrent een rar bestand, waar een .srt ( subtitle bestand ) in moet zitten.
- Dit rar bestand open je met winrar, maar als je het uitpakt wordt het een torrent bestand

Klopt dit??

Zo ja, als je het rar bestand met winrar opent zie je dan dat er een torrent bestand of een ander bestand inzit?

Als ik het goed begrijp doe je het volgende:

- Download de torrent die de subtitle bevat van een een website.
- Download nu met Utorrent een rar bestand, waar een .srt ( subtitle bestand ) in moet zitten.
- Dit rar bestand open je met winrar, maar als je het uitpakt wordt het een torrent bestand

Klopt dit??

Zo ja, als je het rar bestand met winrar opent zie je dan dat er een torrent bestand of een ander bestand inzit?

Ja dat klopt inderdaad. Maar als ik bijv. naar www.ondertiteling.com ga zijn het volgens mij geen torrent bestanden, maar via bijv. filmtorrent.nl wel. En wat ik geprobeerd heb is: Deze computer, extra, opties, bestandstype en dan het srt file zoeken en dan openen met 'kladblok'. maar op de een of andere wijze pakt ie m niet. Als ik het bestand vervolgens open met het kladblok is het soms wel en soms niet leesbaar.

M

als je het rar bestand met winrar opent zie je dan dat er een torrent bestand of een ander bestand inzit?

Sorry gaf natuurlijk geen antwoord op je vraag; een torrentbestand

En dat heb je bij alle ondertitels die je download of bij één enkel geval?
Als het maar eenmalig voorkomt, kan het zijn dat het een verkeerd geuploade file is.

Nee, ik heb het bij alle ondertitel files die ik download, maakt niet uit welke ik pak

De naam van het torrentbestand? Als deze gelijk is aan de subtitle die je zoekt doe je dit:

Rechter muis knop op het bestand drukken, dan eigenschappen -> Openen met -> Hier druk je op 'wijzigen' . Nu zie je een lijst met programma's, kijk of kladblok hier tussen staat. Zo ja kies deze, zo nee druk op bladeren en selecteer daar kladblok.

Nu zal hij de torrent met kladblok openen.

Als dit gelukt is, druk je op opslaan ( in kladblok ). Dan kies je .srt als formaat. Zo moet het helpen.

Je kunt ook van deze site proberen je subtitle te downloaden: *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je op *KNIP* een film download ( dmv UTorrent ) dan staat op die pagina ook ; Search for Matching Subtitles. Dan kom je op *knip* geloof ik.
Daar moet je dan even zoeken , en je krijgt dan een .Rar bestand.
Die open je met WinRAR en je pakt em uit. Is het dan een torrent bestand ?
Open dan het .rar bestand , en kijk of er daar word aangegeven dat het een .torrent bestand is.
Is de extensie .sub of .srt dan is het wel een ondertiteling. Als je dubbelklikt op het uitgepakte .srt ( of .sub ) bestand , word UTorrent dan geopend ? Dan is er waarschijnlijk het verkeerde programma gekoppeld aan het .srt of .sub bestand.
Klik dan eens Rechts op je ondertiteling , Openen Met. Dan kies je Kladblok , en vink je onderin aan ; Dit type bestand altijd met dit programma openen.
Als je je film hebt , dan kopieer of verplaats je het .srt of .sub bestand naar dezelfde map als waar de film staat.
Zorg dat de ondertiteling dezelfde naam heeft als de film. Als je de film dan opent met bv. Media Player Classic ( Die zit in het K-Lite Codec Pack ) dan komt de ondertiteling er automatisch onder.
Maar soms is het wel de goede tekst , maar de verkeerde timing. Dan moet je even een andere proberen.

Als je vragen hebt , dan stuur je me maar een berichtje

Edit : eigenlijk typ ik ongeveer hetzelfde als SjaakVerhoeve

Laatst bewerkt door een moderator:
mijn eerste vraag is *KNIP* als ik dat intik kom ik bij Knipmode etc. en geen downloadsite.

M

Ik gebruik regelmatig utorrent. Nu wil ik graag ondertitels downloaden, maar op het moment dat ik deze subtitel wil openen via Winrar, maakt hij er een torrent-file van. Hoe en waar kan ik deze instelling wijzigen zodat het een srt bestaand blijft/wordt te openen via een willekeurige mediaplayer?

Bedoel je dat je in utorrent je zoek opdracht typt, en als je ergens op klikt dat het dan een limewire torrent is bijvoorbeeld?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan