Als je op *KNIP* een film download ( dmv UTorrent ) dan staat op die pagina ook ; Search for Matching Subtitles. Dan kom je op *knip* geloof ik.
Daar moet je dan even zoeken , en je krijgt dan een .Rar bestand.
Die open je met WinRAR en je pakt em uit. Is het dan een torrent bestand ?
Open dan het .rar bestand , en kijk of er daar word aangegeven dat het een .torrent bestand is.
Is de extensie .sub of .srt dan is het wel een ondertiteling. Als je dubbelklikt op het uitgepakte .srt ( of .sub ) bestand , word UTorrent dan geopend ? Dan is er waarschijnlijk het verkeerde programma gekoppeld aan het .srt of .sub bestand.
Klik dan eens Rechts op je ondertiteling , Openen Met. Dan kies je Kladblok , en vink je onderin aan ; Dit type bestand altijd met dit programma openen.
Als je je film hebt , dan kopieer of verplaats je het .srt of .sub bestand naar dezelfde map als waar de film staat.
Zorg dat de ondertiteling dezelfde naam heeft als de film. Als je de film dan opent met bv. Media Player Classic ( Die zit in het K-Lite Codec Pack ) dan komt de ondertiteling er automatisch onder.
Maar soms is het wel de goede tekst , maar de verkeerde timing. Dan moet je even een andere proberen.
Als je vragen hebt , dan stuur je me maar een berichtje
Edit : eigenlijk typ ik ongeveer hetzelfde als SjaakVerhoeve