Froesjelke
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jan 2015
- Berichten
- 5
Hoi mensen,
Ik ben in een ernstig gevecht met de uurroosters van het werk en ik kom er niet uit. We hadden een systeem, maar de boekhouder heeft gevraagd dat aan te passen.
De bedoeling is dat de van-tot tijd ingevuld wordt, het totaal aantal uren, en dat we dan ook nog de mogelijkheid hebben om (extra)verlofuren, recupuren en feestdagen in te vullen.
In bijlage heb ik de maand januari reeds proberen aan te passen, waarbij het probleem kolom F is: aantal overuren. Probleem: de negatieve uren (opgenomen uren) krijg ik hier niet geregeld...
Ik weet dus niet goed hoe ik het zodanig kan doen dat ik in het systeem wél de van-tot tijd invul (om het onze boekhouder makkelijk te maken) maar dat het zichzelf daarna zodanig aanpast dat de overuren of minuren vanzelf aangepast worden.
Ik heb al gemerkt dat het voor een aantal van mijn collega's soms moeilijk is om meer dan 1 handeling uit te voeren. En ik wil graag een systeem waarbij we in 1 persoonlijk document een overzicht hebben van onze uren, en dat we dat dan ook kunnen gebruiken voor de boekhouder...
Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee, alvast bedankt!!
Sandra
Ik ben in een ernstig gevecht met de uurroosters van het werk en ik kom er niet uit. We hadden een systeem, maar de boekhouder heeft gevraagd dat aan te passen.
De bedoeling is dat de van-tot tijd ingevuld wordt, het totaal aantal uren, en dat we dan ook nog de mogelijkheid hebben om (extra)verlofuren, recupuren en feestdagen in te vullen.
In bijlage heb ik de maand januari reeds proberen aan te passen, waarbij het probleem kolom F is: aantal overuren. Probleem: de negatieve uren (opgenomen uren) krijg ik hier niet geregeld...
Ik weet dus niet goed hoe ik het zodanig kan doen dat ik in het systeem wél de van-tot tijd invul (om het onze boekhouder makkelijk te maken) maar dat het zichzelf daarna zodanig aanpast dat de overuren of minuren vanzelf aangepast worden.
Ik heb al gemerkt dat het voor een aantal van mijn collega's soms moeilijk is om meer dan 1 handeling uit te voeren. En ik wil graag een systeem waarbij we in 1 persoonlijk document een overzicht hebben van onze uren, en dat we dat dan ook kunnen gebruiken voor de boekhouder...
Hopelijk kan iemand mij helpen hiermee, alvast bedankt!!
Sandra