Vakantie uren programma voor bedrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik heb een programmatje gemaakt waarmee je makkelijk als bedrijf uit kan lezen hoeveel vakantie uren mensen nog hebben staan. Je vult simpelweg aantal gewerkte uren in (LET OP: dit gaat over een periode van 4 weken, niet 1 week!) en het aantal opgenomen uren. (Maar eerst natuurlijk het vakje "naam" invullen). Gewoon goed lezen dan komt het wel goed. Hoor graag van jullie wat je er van vind, en of je fouten ziet.

(zit in de bijlage)

Bijlagen

Ziet er goed en eenvoudig uit.
Wel wat opmerkingen:
Als je 160 uur maakt, dan krijg je 14 uur.
Wanneer je echer 152 uur werkt, krijg je ook 14 uur, niet logisch

Aan het eind van de 4 weken praat ineens over maand, beter is periode

`Werkelijke uren einde deze maand` vervangen door `Tegoed vakantie uren t/m deze periode`

Vraag: hoe ga je om met wettelijke feestdagen en de doorbetaling en dus ook de opbouw van vakantierechten?

Als je 160 uur maakt, dan krijg je 14 uur.
Wanneer je echer 152 uur werkt, krijg je ook 14 uur, niet logisch

Hier is overna gedacht, want het is afgerond. Dit heb ik gedaan omdat je als werkgever er niets aan hebt om te weten dat jou werknemer nog 14,30429482 uur heeft om op te nemen. Het programmatje rond het dus netjes af.

Aan het eind van de 4 weken praat ineens over maand, beter is periode

`Werkelijke uren einde deze maand` vervangen door `Tegoed vakantie uren t/m deze periode`

Ow ja foutje. Ik heb het gewijzigt. Bedankt!

Vraag: hoe ga je om met wettelijke feestdagen en de doorbetaling en dus ook de opbouw van vakantierechten?
Ik heb dit programmatje juist heel erg algemeen gemaakt, zodat elk bedrijf het kan gebruiken, zoals ze dit zelf willen. Denk maar aan het percentage wat te wijzigen is.

Nog even een opmerking, is het beetje duidelijk uitgelegt hoe het percentage moet worden uitgerekent? (rechtsboven, rode driehoekje).
Er zijn trouwens meerdere tabbladen voor de komende jaren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan