Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door wvdwe
Steve geeft al aan dat het niet kan door mobo,ik
denk dat je dat maar moet accepteren.
Van jou kan niet verder als max 20 giga.
of klik direct op deze link:Updated fdisk for Windows 98 bootdisks and/or systems for hard drives over 64 gig
Geplaatst door jhonnybos
En wil ik nu weten waarom bij mij win98 wel maar 10gyg van mijn 80gyg schijf en dat als ik winxp erop zet het wel 80gyg kan gebruoiken . het ligt niet aan de mobo win98 kan ook geen 80 gyg aan
maar kijk, dat is 60 gigHmmzz, ik zou niet weten waarom, maar ik zit nu achter een pc (pIII 500) met win98 en een 60GB harddisk en dat werkt helemaal prima, dus mijn mening is, het ligt niet aan win 98
probeer ipv weer meer geld uit te geven gewoon Windows 2000 of XP te installeren, die pakken hem wel !
je kan ook proberen naar www.bootdisk.com te gaan en daar een NIEUWERE versie van FDISK te downloaden:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Updated fdisk for Windows 98 bootdisks and/or systems for hard drives over 64 gig
--------------------------------------------------------------------------------
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.