Hoi every,
na een verhuis ben ik een stukje verloren dat door een goede vriend werd gemaakt dat het signaal van subwoofer uitgang van mijn dolby surround syteem sony dav dz300 afzwakte om dan vervolgens als input te dienen op mijn versterker Mc Crypt PA-8000 die dan een speciaal op maat gemaakte subwoofer moet aansturen die enkel gemaakt is om film te ondersteunen en niet voor audio muziek.
Wat ik wel weet is dat hij er enkele weerstanden (2 of 3)voor heeft gebruikt.Helaas kan ik hem dat niet meer vragen daar hij een jaar geleden is overleden.
zelf ben ik nu al enkele weken het internet aan het afspeuren om mogelijk een berekening te vinden of via een module er een te maken om dit stukje terug opnieuw te maken en zo terug van ons systeem te kunnen genieten.
hieronder kan je de technische gegevens van de toestellen vinden:
Versterker Mc Crypt:
gevoeligheid aan de ingang : 0.775v
Max.ingangsniveau: 2.2v
ingangsimpedantie: 10k0hm
uitgangsvermogen: 2x300/500w
frequentiebereik: 10-30.00hz
vervormingsfactor: 0.05%
s/n ratio: 99db
Sony daz dv 300
Subwoofer Sony DAV-DZ300 All-in-one Home Theatre system
Gemiddeld vermogen subwoofer = 80w
subwoofer rated impendance = 2.7 ohm
Hopelijk jullie correct te hebben geïnformeerd.
Alvast een dank u wel voor het lezen van deze topic en mogelijk een oplossing voor dit probleem.
groetjes van melmaar & killing-lady (alias paul & mieke)
na een verhuis ben ik een stukje verloren dat door een goede vriend werd gemaakt dat het signaal van subwoofer uitgang van mijn dolby surround syteem sony dav dz300 afzwakte om dan vervolgens als input te dienen op mijn versterker Mc Crypt PA-8000 die dan een speciaal op maat gemaakte subwoofer moet aansturen die enkel gemaakt is om film te ondersteunen en niet voor audio muziek.
Wat ik wel weet is dat hij er enkele weerstanden (2 of 3)voor heeft gebruikt.Helaas kan ik hem dat niet meer vragen daar hij een jaar geleden is overleden.
zelf ben ik nu al enkele weken het internet aan het afspeuren om mogelijk een berekening te vinden of via een module er een te maken om dit stukje terug opnieuw te maken en zo terug van ons systeem te kunnen genieten.
hieronder kan je de technische gegevens van de toestellen vinden:
Versterker Mc Crypt:
gevoeligheid aan de ingang : 0.775v
Max.ingangsniveau: 2.2v
ingangsimpedantie: 10k0hm
uitgangsvermogen: 2x300/500w
frequentiebereik: 10-30.00hz
vervormingsfactor: 0.05%
s/n ratio: 99db
Sony daz dv 300
Subwoofer Sony DAV-DZ300 All-in-one Home Theatre system
Gemiddeld vermogen subwoofer = 80w
subwoofer rated impendance = 2.7 ohm
Hopelijk jullie correct te hebben geïnformeerd.
Alvast een dank u wel voor het lezen van deze topic en mogelijk een oplossing voor dit probleem.
groetjes van melmaar & killing-lady (alias paul & mieke)
Laatst bewerkt: