Van DVD-VR naar DVD-Video

Status
Niet open voor verdere reacties.

pdka

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2002
Berichten
252
Even een vraagje. Is er een mogelijkheid om DVD-VR opgenomen van TV met DVD-recorder met een DVD brander op de PC om te zetten naar DVD-Video? Ik heb het geprobeerd met Nero Reloaded 6 maar de DVD wordt niet herkend.
 
Beste pdka,

Ja het is inderdaad mogelijk, ik heb het nog eergisteren gedaan,

maar niet met NERO 6 ReLoaDeD !!!!

het is gewoon .vob bestand, dus plaats je DVD Disc opgenomen van de DVD Recorder in je DVD-Rom Drive van je PC,,,, kies voor verkennen, en kies de desbetreffende filmpje in de VIDEO_TS Mapj uiteraard, het gaat hier om .vob bestanden of te wel (VTS_01_1 ,
VTS_01_2 , VTS_-1_3, etc, etc,,,,....
PowerDVD en of BS Player, kunnen deze specifieke bestanden afspelen, uiteraard ook andere (Media) Players. Kies de Film bestand die je wilt hebben en Copy & Paste het op je HardDisk (plaats het in een mapje naar jouw keus), je moet de .vob bestand of te wel (VTS_01_1) converteren naar een MPEG2, zodat b.v. in dit geval NERO ReLoaDeD het kan lezen en met een menu naar jouw keus op een DVD+/- R (RW) Disc, brandt. Converteren van .vob bestand naar een MPEG2 of DivX / XviD, kan met VirtualDUBMOD,<Mpeg4
WinAVI 7<Mpeg2, met Pinnacle Studio Plus 9 en of Adobe Premiere Pro 1.5 kon ik het bewerken, dus stukje uitknippen 1 en ander editten/bewerken, naar mijn keus en het vervolgens branden op een DVD+R(RW), met een menutje uiteraard.

type hier in Helpmij bij de tab zoeken , de naam SiCkWiThIT, en dan zie je het 1 en ander van een .vob bestand converteren naar een MPEG2/MPEG4,

Wens je veel succes,,,,
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Bij mij staat op de DVD-VR een map DVD_RTAV met daarin twee bestanden VR_MANGR.IFO en VR.MOVIE.VRO (laatse is ongeevr 4 GB). Behalve die map nog een bestand: .sys-reserved-rw-bitmap.GROW. Werkt jou aanpak ook bij dat VRO-bestand?
 
Bedankt voor je reactie. Als ik het bestand vr.movie.vro probeer te kopiëren krijg ik een foutmelding:

"Kan vr.movie.vro niet kopiëren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)"

Als ik het bij een andere DVD-VR proberen van hetzelfde laken een pak.

Enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan