Van P4 tot Game-machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm als het 2 grote en 1 kleine zijn is het mATX. Kijk het morgen nog maar eens na, dan hoor ik het wel.

De link werkt niet. Uuhm... zou je kunnen vertellen welk moederbord je hebt? Dan weet ik zeker of je een nieuwe kast nodig hebt.

Dat is de link die jij me gaf, dat winkelmandje.. Ik wil weten of er ook nog een cooler en dergelijke moet gekocht worden.. :)

&& Asus Conroe XFire eSATA II

Dus als ik bovenstaande koop, ben ik ready-to-game? :D Processor zit dus bij processor? En het past erin, in mijn case en alles werkt?

mischien is een dvd drive / behuizing /windows en montage ook handig
maar ik neem aan dat je dat allemaal al hebt , ja dan past alles

Oke bedankt, dan ga ik voor dat..

Ik HAD trouwens HDD van 800 GB, nu nog maar van 300, andere HDD is kapotgegaan en begint met tikken als ik hem insteek :(

Schroefjes van de hdd eraf en dan opnieuw erin doen met de juiste kracht erin schroeven dan tikt hij niet meer als het goed is

Ja, ik zal eens zien hé :p Maar aangezien ik toch niet echt zoveel games hierop heb staan, en alleen Garry's Mod, Counter Strike Source, Battlefield 2, Call of Duty MW2,.. hierop heb staan is het niet echt een noodzaak, omdat ik 2 harde schijven had, en een harde schijf nog maar 100 of zelfs minder kost voor een Terrabyte :D

och jah , overdreven duur vindt ik die dingen !
Als je je hd kan repareren scheelt dat al veel geld hoor

Dus beste, als ik deze koop, zal ik 100% zeker Battlefield 3 op High kunnen spelen op resolutie 1920.1080? :)

Bedankt.

met een 6850 kan je op high spelen op full hd ja.
Mischien dat je een paar x gaat lagen tijdens het spel door teveel explosies enzo maar dit gebeurt ook met een duurdere kaart op high , dus over het algemeen gaat het wel goed

gewoon op high zetten en dan de shadows en msaa wat lager zetten of msaa uit zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan