Van P4 tot Game-machine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er niet gewoon een computer voor een goede prijs met goede prestaties? Bv. 500euro dan ofzo, maar dat ik BF3 vlotjes kan draaien? ;s

Ik weet niet, de hedendaagse maatschappij is niet gevend ofzo :P
Je moet gewoon wat geld voor een snelle pc betalen!
Ik mocht het niet zeggen maar een Playstation 3 is gewoon goed hoor, 300 euro's heb je dik Full HD in 3D!

Ja.. Dat is waar.. Maar ik ben een PC voorstander, dus zijn er nog mensen die iets goed in elkaar kunnen flansen en dan hier posten voor een degelijke prijs onder 500eur? :D

8GB 1333Mhz RAM van Crucial is tegenwoordig goedkoop. En nog goed ook.

Een pc voor 500 euro die bf3 vlotjes draait bestaat alleen op marktplaats....
Nieuw is dit onmogelijk

Die kost 580 euro , dit is dus meer als 500 euro
+ er zit geen eens een harddisk bij dus dan kom je uit op ong 650 euro of zelfs meer
en die moet je ook zelf inelkaar zetten en nog windows aanschaffen of zelf installeren als je die zelf hebt

maar je kan er wel bf3 op spelen (als je een hdd erbij hebt)

580 euro, uit mn budget, maar dan wat langer sparen..

En ik heb hier thuis nog een DVD RW, HDD en Windows 7 Ultimate + Ubuntu 12.4 dualboot) :)

Dus hij zou kunnen draaien met BF3? Low, medium, high?

Ach doe is normaal man! Een vriend van me heeft exact diezelfde setup en draait het spel op High, op Ultra heeft ie lichte lagg, maar nog steeds speelbaar. Gaat prima lukken!

met een gtx 560 de single player op ultra spelen kan ik me wel wat bij voorstellen ... zware lag met msaa aan .
Met de gtx 560 naar de multiplayer gaan met high/ultra hmmm.. teveel man bijelkaar en 1 explosie ertussen wat de standaart routine is van bf3 multiplayer en je videokaart kan zich niet inhouden en gaat hoesten
Met de gtx 560 TI kan je hem wel op ultra gaan spelen maar wel msaa niet zo hoog en de shadows 1 stand omlaag en zelfs hiermee heb je af en toe een lichte lag bij drukte.

Wil je bf3 echt op t max spelen dan neem je een kaart met 2gb vram en op zn minst een gtx 470

Uhm, ik heb geinformeerd bij één van mijn clan-leden, die heeft compleet dezelfde computer, behalve de case en hij zegt dat je alles kan draaien op High, op resolutie 1920x1080 als je je pc goed verzorgt.

je gaat ong 40 fps halen met een gtx 560 op high ...
Dit is niet de fps die iemand wilt voor een multiplayer fps shooter , hier wil je gewoon 60+ fps hebben
Daarom is een gtx 560 ti beter of zelfs een 6870 waarmee je hem fijn kan spelen op 60+ fps op high en mischien zelfs op ultra met een paar dingetes uit of wat lager

30 fps haal je makkelijk hoor , zelfs meer
Hier een voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=0cF92dzrILk
kijk vanaf 0:45 dan zet hij hem op high .. hij kijkt alleen een beetje in het rond en heeft amper 55 fps en daarna geeft hij zelfs toe dat hij op '' hardcore moments '' of de wat drukke momenten wat bij bf3 de standaard routine is veel lager zit met fps

Ik probeer hier niets te bewijzen voor mijn gelijk ofzo maar ik wil je wel duidelijk maken dat je hier niet echt goed mee kan spelen op high...
je moet niet kijken naar de max behaalde fps maar naar de minimum fps

Laatst bewerkt:
30 fps is trouwens wel de helft minder dan je mede spelers op het internet zij krijgen een dikke voordeel als jij op 30 fps gaat spelen
het kan wel maar is bij bf3 niet aan te raden

Ik denk toch dat ik voor deze PC ga hoor.. Het is naar mijn eisen en zo te zien op filmpjes op youtube draait het nog lekker ook.. :p

grappig als je het filmpje volgt en de text leest in het filmpje dan kun je dit lezen
it drops often and i consider it unplayable at times

kan er dus vanuit gaan dat als je in een beetje drukke map zit te spelen het niet gaat redden met die kaart
maar jah tis jou keuzen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan