Van USB 1.0 naar USB 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes, na SP2 zijn alle andere updates gedownload.
Ik weet het, ik ben lastig, maar hoe geef ik een lijst van de hardware :o ?

Oh ja, en eh er staat niks belangrijks op de computer, alles zou er af mogen. De kans dat er nog veel meer rommel en virussen en weet ik het allemaal op staat is best aanwezig, toch? Is het dan niet misschien een makkelijke, effectieve oplossing op de harde schijf leeg te gooien en windows opnieuw erop? Of doe ik nou wat overdreven...

Dat kan, maar dan zul je toch weer die drivers moeten installeren, denkelijk is het de videodriver die roet in het eten gooit.

Wel verstandig om de laatste te downloaden, die op de cd zullen al wat verouderd zijn en misschien niet geschikt voor SP2.

Wel fijn dat je dan helemaal overnieuw moet beginnen, en dat valt niet mee met een XP cd zonder SP2 en een SP2 computer.

Overigens heb ik al een link naar Everest gegeven, kun je het toch allemaal mee zien?

Maar een antwoord op de vraag of je nu een merk PC hebt of niet, heb ik niet gezien.:rolleyes:

Ja, ik snap dat die drivers dan ook geinstalleerd moeten worden. Maar dat vind ik niet zo erg, ik heb de cd's. Als alles weer werkt, kan ik altijd nog de nieuwere downloaden. Want had ik al gezegd dat ik nu niets met de pc kan? Hij schakelt zichzelf steeds uit. Dus Everest uitvoeren lukt ook niet op de PC. Ik had trouwens nog niet gezien dat dat een linkje was, pardon. Ik heb ook nergens gezien waar je naar het merk PC vroeg. Het merk van de PC is Promedion.

Wat is precies een SP2 computer? Hoe weet je dat ik een SP2 computer heb? En ik heb wel een XP cd met SP2, van m'n laptop. Zet ik die er toch gewoon op ;) . Valt het dan wel mee opnieuw te beginnen?

Geen reactie meer gehad, maar ik heb het gedaan zoals ik zei dat ik het wilde doen en alles werkt nu prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan