van vista terug naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt eigenlijk ook niet zoveel uit.....

Er zijn, kort door de bocht, twee mogelijkheden:

1) terug naar Windows XP, maar daarvoor moet je, zoals gezegd, alle bestanden die je wil bewaren op dvd branden om ze later weer terug te kunnen zetten

2) Vista houden en kijken of we die geactiveerd krijgen (is wel illegaal)
 
Ok, laat even weten hier als dat klaar is dan gaan we verder
 
Net het topic doorgelezen:
Goed om te lezen dat een nieuwe Vista installatie wel lukte.

Ik ben echter bang dat zonder de system CD of een reguliere XP CD, een XP installatie verrekte lastig gaat worden.

Sally1, CD's hebben nog niet de eigenschap dat ze beentjes, voetjes en teentjes krijgen na verloop van tijd en wegwandelen. Ik denk dus dat je ernstig op zoek moet naar die CD, deze móet ergens liggen.

Als je die hebt en je hebt de vandaag gegeven adviezen uitgevoerd, of gaat die uitvoeren: al je filmpjes / Excel / Word / fotobestanden etc. etc. op een DVD zetten, dan ben je redelijk snel weer terug bij een goed werkende XP machine, alleen............ die CD is redelijk cruciaal.
 
Laatst bewerkt:
@Pasja:

Ik heb inmiddels de handleiding van de laptop hier en er zou een verborgen partitie moeten zijn met recovery-bestanden. Ik kan hier ook lezen hoe die te benaderen en gebruiken.

Daarnaast hoort er een MasterDVD bij te zeitten (staat NIET OP STCIKER : Windows) en ook die is te gebruiken voor recovery.
 
Dat vermoeden had ik idd. ook al.
Die recovery is wel / niet met F4 te benaderen?
 
ik heb alles op cds gezet maar ik kan die andere cd niet vinden misschien heb ik perongeluk weg gedaan ik hoop dater een andere oplossing is
 
Ok,

Start je laptop op en tijdens het opstarten, wanneer je het logo van Packard Bell ziet, die F11 toets ingedrukt houden. Als het goed is krijg je dan een herstel-scherm te zien....
 
ja dat klopt mijn laptop is helemaal opnieuw geinstaleerd
bedankt voor jullie hulp
 
Graag gedaan hoor en veel plezier weer met de laptop.:thumb:

Zet rechtsonder de vraag ook even op "Opgelost"!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan