van vista terug naar xp

Status
Niet open voor verdere reacties.
en de volgende vraag: als je dan niet activeert, maar doorgaat, wat gebeurt er dan?
 
ik kan niet doorgaan ik krijg of activeren of anuleeren en als ik anuleer dan word de computer afgesloten
 
Dan rest je weinig anders dan een bekende relatie aan te schieten die een XP CD heeft en die jou wil helpen met het uitvoeren van een herstel installatie XP. Dan verdwijnen geen documenten en kun je die eerst veilig stellen op CD / DVD. Daarná de recoverytool gebruiken om je systeem weer helemaal schoon en orgineel te krijgen.

Tenzij iemand anders die meeleest een beter plan heeft, want ik zie momenteel even geen andere oplossing.
 
Laatst bewerkt:
Probeer nog één ding :

zet 'm uit, zet 'm weer aan en druk vanaf het begin af aan elke kwart seconde op F8. Wat meldt de laptop uiteindelijk?
 
halooo
ik heb niks gekregen maar ik heb wel vista opnieuw geinstaleerd maar toch wil naar xp terug
iemand een idee???
 
Je hebt dus weer een volledig (tijdelijk) werkende Vista erop?
 
Ok, dan gaan we proberen om het verder toch op te lossen.

Allereerst hebben we naam en type van je laptop nodig.
En willen we graag weten welke harde schijven je zit staan onder "Deze Compoter"

Geef die informatie eerst even hier, dan gaan we de oplossing zoeken.

Ondertussen maak jij dan een backup op cd of dvd van je belangrijke bestanden.
 
mijn laptop is van packard bell esynote MX65-100

maar ik wil niks kwijt er zitten belangerijk bestanden op xp en ik kan geen back up doen

ik wil gwn mijn oude versie uitvoeren
 
Ok, toch nog even een herhaling van een deel van mijn adere vraag:

Welke harde schijven zie je staan onder "deze computer"?

En we doen er alles aan om te zorgen dat je terug kunt gaan naar XP, maar daarvoor MOET je een backup op cd/dvd maken van je belangrijke bestanden, anders lukt het echt sowieso niet!
 
Je ziet maar 1 harde schijf??? Welke stationsletters heb je nog meer???

En back-up? gewoon alles wat je wilt bewaren op cd of dvd branden.

Ik weet inmiddels hoe je terug kunt naar XP, maar dan ben je alles kwijt, dus backup MOET echt eerst
 
DVD-rw-station (D: )
maar bedoel je alles kwijt wat ik op vista of wat ik op xp had
 
Laatst bewerkt:
Goed, luister even:

Bij aankoop van de laptop heb je een cd gekregen, heet waarschijnlijk iets als Master cd/dvd

Die kunnen we straks gebruiken om je laptop terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, incl. Windows XP.
Maar dan ben je alle bestanden en programma's kwijt en is de laptop weer "als nieuw".

Maar voordat we dat doen moet je dus eerst je documenten, foto's en alles wat je wilt bewaren op dvd branden, dan kunnen we die later weer terug zetten in XP.
 
nee die heb ik nog ik kan nog alles wat ik wil van xp pakken
fotos bestanden
 
Heb je misschien dan een UPGRADE van XP naar Vista uitgevoerd en GEEN volledig nieuwe installatie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan