Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat rar bestandje mag ik niet uitpakken die moet ik veranderen in een scs bestandje ( dat is voor een mod in euro truck simulator )Het .rar bestandje uitpakken met het programma Winrar, misschien?
Als je het uitpakt, houdt je dan geen .scs bestand over? Dat moet je dan in de Mod folder plaatsen....
Deze site ken je waarschijnlijk al? http://www.trucksimulators.nl/news....standjes Die mod is geen truck maar een map.
Wat bedoel je daarmee?Ik kwam die site tegen en vond daar een tutorial over hoe je van al die losse bestandjes een scs file kon maken....... (kon hem niet lezen aangezien ik niet geregistreerd ben...)
Heb je al geprobeerd om simpelweg de extentie (.rar) te veranderen in .scs (ik las dat die scs bestanden eigenlijk .zip bestanden waren)..... en hem dan in de juiste folder te plaatsen
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.