Van winrar naar scs

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceel123

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo ik heb een winrar bestandje maar die moet naar een scs bestandje kun je mij uitlegen hoe dit moet alvast bedankt.
Grt
Ceel123

Het .rar bestandje uitpakken met het programma Winrar, misschien?

Het .rar bestandje uitpakken met het programma Winrar, misschien?
Nee dat rar bestandje mag ik niet uitpakken die moet ik veranderen in een scs bestandje ( dat is voor een mod in euro truck simulator )

Als je het uitpakt, houdt je dan geen .scs bestand over? Dat moet je dan in de Mod folder plaatsen....

Deze site ken je waarschijnlijk al? http://www.trucksimulators.nl/news....standjes Die mod is geen truck maar een map.

Ik kwam die site tegen en vond daar een tutorial over hoe je van al die losse bestandjes een scs file kon maken....... (kon hem niet lezen aangezien ik niet geregistreerd ben...)

Heb je al geprobeerd om simpelweg de extentie (.rar) te veranderen in .scs (ik las dat die scs bestanden eigenlijk .zip bestanden waren)..... en hem dan in de juiste folder te plaatsen

Ik kwam die site tegen en vond daar een tutorial over hoe je van al die losse bestandjes een scs file kon maken....... (kon hem niet lezen aangezien ik niet geregistreerd ben...)

Heb je al geprobeerd om simpelweg de extentie (.rar) te veranderen in .scs (ik las dat die scs bestanden eigenlijk .zip bestanden waren)..... en hem dan in de juiste folder te plaatsen
Wat bedoel je daarmee?

rechtermuisknop op je .rar bestand; kies 'naam wijzigen'; verander .rar naar .scs, en klaar :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan