Vaste telefoon met doorkiesmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Hoi allemaal,

Aangezien ik eigenlijk op internet weinig fora tegenkom voor vaste telefonie, hoop ik dat iemand mij hier kan helpen.

Mijn vraag is (hopelijk) heel simpel: Ik ben voor mijn bedrijfje (2 medewerkers) opzoek naar één vast telefoontoestel (voor de vaste lijn) waarop in het toestel een gesproken menu ingesteld kan worden (kies 1 voor.... kies 2 voor...). Daarbij zou het handig zijn als achter bepaalde keuzes enkel een mededeling wordt gedaan waarna de verbinding automatisch wordt verbroken (snelle informatievoorziening naar klanten).

Aangezien we een telefoonlijn hebben van @home (via de kabel) lijkt een huiscentrale mij geen oplossing. Daarnaast is het budget beperkt, waardoor ik het in een telefoontoestel zoek.

Kent iemand één of meerdere toestellen die aan deze "eisen" voldoen? Alvast héél erg bedankt voor het meedenken!

Hartelijk dank voor dit duidelijke antwoord! Hier kom ik inderdaad een heel eind verder mee. Twee resterende brandende vragen:

1. Is dit tiptel apparaat geschikt voor een telefoonverbinding op @home (is dus geen ISDN)?
2. Is het mogelijk om áchter een menukeuze de verbinding te laten verbreken ná een boodschap?

Vooral dat laatste moet het geval zijn om onze kantoormedewerkers te ontlasten. Veel van onze klanten bellen namelijk dagelijks voor een update van bepaalde informatie. Dit is statische informatie die middels een "menubericht" makkelijk weer te geven is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan