Vastgelopen, start niet goed meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bobwel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2011
Mijn pc was zojuist vastgelopen, wat al wel wat vaker was gebeurd, dus startte ik hem gewoon opnieuw op. Dat leek allemaal goed te gaan, alleen 'reageert mn beeldscherm' er zegmaar niet op en die doet niks, ook hoor ik niet de gebruikelijke piep uit de pc komen als ik hem opstart? Ik ben geen technicus, wat wel duidelijk is nu denk ik. Iemand enig idee?

Of de voeding kan kapot, of zelfs nog meer. Hoor je tijdens het "opstarten" nog een fan of de harde schijf ratelen?

Volgens mij klinkt alles nog precies hetzelfde, net de kast open gemaakt en een stuk ventilator aangetroffen, die is op de een of andere manier doormidden... Maar dat heeft er zeker niks mee te maken?

Hoi,
Welkom op Helpmij
Een ventilator die stuk/gebroken is heeft wel degelijk te maken met het feit dat je pc niet opstart. Zeker als het de ventilator is die op het koelblok van je processor zit. Dat is iets van 3 seconden, dan is je processor overhit en slaat hij uit.
Maar het kan ook de ventilator op je videokaart zijn enz.
Alls je de pc open hebt moet je toch kunnen zien waar dat stuk ventilator vandaan komt?

Laatst bewerkt:
De voeding is het denk ik niet, want alle lampjes branden nog?
En mn pc valt niet uit, en ik denk dat die ventilator ergens aan de andere kant zit, dus ga ik zo maar de andere kant open proberen te maken...

Ik heb alles bekeken, en het is van een klein ventilatortje op mn videokaart, waar mn beeldscherm op aangesloten zit? Is dit dan de boosdoener?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan