• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA mail versturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramons1986

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2013
Hallo allen,

Bedrijfsmatig maak erg veel gebruik van het automatisch mailen via Excel. Dit werkte altijd perfect en foutloos, echter hebben mijn fantastische collegas mij computer naar Windows 10 gezet in mij vakantie en sindsdien word het e-mailadres niet meer automatisch ingevoerd in het door Excel geopende e-mail bericht. :shocked:

Omdat ik hetzelfde excel bestand gebruik als voorheen kan het probleem niet in de macro zitten. Iemand die dit herkent?

Bij voorbaat dank voor het reageren.

Bekijk bijlage testdocument.xlsm

M.v.g. Ramon

Laatst bewerkt:
Zonder bestand of code? Doe er eens een bestandje bij, dan kunnen we het testen met Windows 10.

Maak er dit van, net zoals je bij het onderwerp hebt gedaan:
.To = Range("E9").Value

Ik zou om te beginnen de "on error resume next" eruit te halen. Misschien krijg je dan een foutmelding waar iets uit te halen is.

Super bedankt, .Value was het verlossende antwoord, allebei hartelijk dank voor de genomen moeite :d :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan