ramons1986
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jul 2013
- Berichten
- 38
Hallo allen,
Bedrijfsmatig maak erg veel gebruik van het automatisch mailen via Excel. Dit werkte altijd perfect en foutloos, echter hebben mijn fantastische collegas mij computer naar Windows 10 gezet in mij vakantie en sindsdien word het e-mailadres niet meer automatisch ingevoerd in het door Excel geopende e-mail bericht. :shocked:
Omdat ik hetzelfde excel bestand gebruik als voorheen kan het probleem niet in de macro zitten. Iemand die dit herkent?
Bij voorbaat dank voor het reageren.
Bekijk bijlage testdocument.xlsm
M.v.g. Ramon
Bedrijfsmatig maak erg veel gebruik van het automatisch mailen via Excel. Dit werkte altijd perfect en foutloos, echter hebben mijn fantastische collegas mij computer naar Windows 10 gezet in mij vakantie en sindsdien word het e-mailadres niet meer automatisch ingevoerd in het door Excel geopende e-mail bericht. :shocked:
Omdat ik hetzelfde excel bestand gebruik als voorheen kan het probleem niet in de macro zitten. Iemand die dit herkent?
Bij voorbaat dank voor het reageren.
Bekijk bijlage testdocument.xlsm
M.v.g. Ramon
Laatst bewerkt: