Hallo,
ik heb het volgende stukje code gemaakt:
Zonder het stukje " Range("B + WeekNummer") " werkt de code en verplaatst de data naar het tabblad " transponeren_upd " in de juiste rij (a.d.h.v. weeknummer)
Echter, ik wil ook aangeven in welke kolom het telkens moet komen staan.
Er komen meerdere regels code, welke allemaal een eigen kolomletter krijgen om te starten, maar met " Range("B + WeekNummer") " werkt dat niet. Hoe kan ik dit maken?
Uiteindelijk komt het er op neer dat verschillende kolommen getransponeerd worden en de data achter elkaar in één rij (bij het juiste weeknummer) worden geplaatst.
ik heb het volgende stukje code gemaakt:
Code:
Dim WeekNummer As Long
WeekNummer = Worksheets("Totaal overzicht").Cells(2, "aa").Value
Worksheets("Hulp wca").Range("L59:L69").Copy
Worksheets("transponeren_upd").Cells(WeekNummer + 1, 2).Range("B + WeekNummer").PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Transpose:=True
Zonder het stukje " Range("B + WeekNummer") " werkt de code en verplaatst de data naar het tabblad " transponeren_upd " in de juiste rij (a.d.h.v. weeknummer)
Echter, ik wil ook aangeven in welke kolom het telkens moet komen staan.
Er komen meerdere regels code, welke allemaal een eigen kolomletter krijgen om te starten, maar met " Range("B + WeekNummer") " werkt dat niet. Hoe kan ik dit maken?
Uiteindelijk komt het er op neer dat verschillende kolommen getransponeerd worden en de data achter elkaar in één rij (bij het juiste weeknummer) worden geplaatst.
Laatst bewerkt: