Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Welk bereik zou dit dan moeten zijn ? In de kolom start is er voor elk nummer 4 rijen gereserveerd, loopt dit dan zo door in het volgende bereik en welk bereik is dit ?Dus eenmaal de kolom (in mijn geval c10:c41) volledig is zou ie naar een ander bereik moeten gaan
Stel nu dat a 9 maal moet worden ingevuld en b op 2 moet starten, wat dan ? Als ik 9 maal a invul zit ik al op 3. Moet dan a overschreven worden met b vanaf 2 of moet b er evengoed onder staan en wat is dan de waarde van die 2 ?Stel dat a moet beginnen op 1 en b op 7 dan moet het gevraagde aantal keer a invullen en dan gaan zoeken naar 7 om dan het aantal keer b in te vullen
wat betrefd het ander bereik als de tabel vol is (fout vanmij staat niet in het voorbeeld) zou ik zeggen laat een kolom open en begin dan weer een kolom met de restwaarde van een bepaald element die nog moet ingevuld worden
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.