vbs op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik heb een vbs bestand op mijn computer staan. De bedoeling is dat als je op mijn site op de knop afmelden klik, je eerst die vbs krijgt, met de vraag: Weet je zeker dat je wilt afmelden, Ja of Nee,

Maar als ik er een link naar toe maak, wil hij dat ik hem download inplaats van gelijk openen.

Iemand een idee?

Dat komt omdat IE (en Firefox ook waarschijnlijk) een .vbs bestand niet gelijk start.

Maar een melding van weet je het zeker kun je in mijn inziens ook beter in javascript maken.
Daarnaast zou je ook kunnen kijken of je het vbs-script in de HTML-pagina kunt opnemen. Dus niet als los bestand.

Je zou heel makkelijk:

PHP:
onclick="return confirm('Weet u zeker dat u zich wilt afmelden?')"

kunnen toevoegen aan de button / link.

Heb je het al geprobeerd?

En als ik niet dacht dat het kon zou ik het er niet neerzetten.

Heel erg bedankt. Maar wat voor knoppen zijn er?

Ja en Nee? Of iets anders?

Heb je nog geen afmeldknop?

Het kan op de volgende manieren:

PHP:
<input type="submit" name="whatever" value="Afmelden" onclick="return confirm('Weet u zeker dat u zich wilt afmelden?')"  />
Voor een submitknop

PHP:
<button onclick="return confirm('Weet u zeker dat u zich wilt afmelden?')">Afmelden</button>
Voor een standaardknop

PHP:
<input type="button" name="whatever" value="afmelden" onclick="return confirm('Weet u zeker dat u zich wilt afmelden?')"  />
Voor een standaardknop

PHP:
<a href="afmelden.php" onclick="return confirm('Weet u zeker dat u zich wilt afmelden?')" >Afmelden</a>
Voor een tekst(/afbeeldings)link

Of bedoelde je uit welke knoppen de gebruiker dan kan kiezen? Want dat is in de meeste gevallen geloof ik "OK" of "Annuleren".

Op de plek waar je de knop wilt hebben in je HTML document?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan