vcredist probleem bij installatie Mirrors Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Hoi!

Vandaag wilde ik het spel mirrors edge installeren ( origineel ), echter kreeg ik in het begin een schermpje dat " vcredist.msi "vereist was, met eronder een " bladeren " knopje om ernaar te zoeken.. deze vond ik..

via "bladeren " heb ik op het vcredist.msi bestandje geklikt.. na een paar seconden kreeg ik het volgende:

" De functie die u wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.. "

nou is mijn vraag, wat kan ik hieraan doen, want heb werkelijk nu geen idee :confused:

alvast bedankt :)
 
Hoi!

Vandaag wilde ik het spel mirrors edge installeren ( origineel ), echter kreeg ik in het begin een schermpje dat " vcredist.msi "vereist was, met eronder een " bladeren " knopje om ernaar te zoeken.. deze vond ik..

via "bladeren " heb ik op het vcredist.msi bestandje geklikt.. na een paar seconden kreeg ik het volgende:

" De functie die u wilt gebruiken, bevindt zich op een netwerkbron die niet beschikbaar is.. "

nou is mijn vraag, wat kan ik hieraan doen, want heb werkelijk nu geen idee :confused:

alvast bedankt :)

verwijderen
en opnieuw instaleren
 
al gedaan zodra ik dat ene bericht kreeg, bleken meer mensen problemen mee te hebben, dit bestandje zit nogal ver weg gestopt ( aangezien ik vista heb was deze lastig te vinden, staat overigens niet in een system32 map maar in een ATI map ).. alleen tot nu toe krijg ik er geen schot in.
 
heb het spel overigens wel geinstalleerd ( vcredist gedoe even omzeild ), maar verder dan de splash screen komt het niet.. bij het processorverbruik staan beide streepjes op de volle 100% ( heb dual core ).. na paar minuten hoor ik de fan toeren maken.. na 5 minuten heb ik het maar afgekapt, kreeg dan " dit programma reageert niet meer ".. dus denk toch dat het iets te maken heeft met het vcredist bestandje..

hopelijk heeft iemand nog suggesties ( wil niet gaan lopen pushen, maar heb lang naar dit spel uitgekeken, vandaar :) )
 
een mailtje naar de helpdesk van EA games? (daar was ME toch van?:p) is mischien ook een oplossing.
 
dat kan ook idd, maar dacht vraag het eerst hier, misschien zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben gehad, daarnaast krijg je hier sneller antwoord :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan