Veel problemen na herinstalatie windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb hem dus geopend en kwam ik op een webpagina en heb ik hem dus geinstaleerd en opnieuw opgestart maar nog steeds staan

* ethernet-controller
* multimedia-audiocontroller
* USB Device
* Videocontroller ( VGA-compatibel )

met een gele vraagteken
 
Even hoor: kwam je op een webpagina, maar heb je de drivers ook daadwerkelijk gedownload en daarna geinstalleerd?
 
ik heb het volgende gedaan

1. ik heb dit bestand gedownload

chipset-driver = intell chipset software installation utility 16-05-2003 2 MB

2. op de cd gebrand
3. geopend op me andere pc
4. geinstaleerd
5. pc opnieuw opgestart

en hij gaf aan dat de setup succesvol was voltooit
 
Ok,

FF tussendoor, heb je geen USB stick opzo, zo blijf je branden...

Maar goed, nu de volgende drivers nog downloaden en installeren:

Videoadaper Driver
LET OP: er staan er meerdere, je moet die hebben waar Intel 82865G achter staat

Audio Driver

Netwerk Driver
 
ik heb het alle 4 geinstaleerd! en er is er al 1 gele weg en dat is me geluidskaart en ik heb nu al weer geluid en kan muziek afspelen dus dat is al een positief iets maar deze zijn nog over

ethernet-controller
usb-device
videocontroller
 
Ook al een keer opnieuw opgestart en nog een vraagje: is er op dit moment iets aangesloten aan je usb poort?
 
ja ik start hem de hele tijd na een instalatie opnieuw op. en ja alleen mijn logitech webcam zit in de usb poort..


btw

ik ben u nu al zo dankbaar voor het feit dat mijn beeld weer goed is en me geluid terug is!
 
Dus je beeld is ook weer goed begrijp ik nu???
En... heb je een cd van die webcam? Want ook die drivers moeten opnieuw geinstalleerd worden, dat is het vraagteken bij de USB Device.

Let daar wel bij op: eerst camera kabel uit je pc halen, dan de drivers van de cd installeren en dan de camera weer aansluiten!

Maar... netwerk-verbinding heb je nog niet??
 
Dan nu nog denk ik Network Diagnostics Utility (van de Dell site)
 
nou ik heb het geprobeerd maar nog steeds blijft die ether op geel staan en als ik casema-cd erin doet voor internet geeft hij aan dat er nog geen netwerkkaart aanwezig is of nog niet geactiveerd ofzo
 
Ok,

Vergeet die Casema cd even, die hebben we waarschijnlijk helemaal niet nodig...

Eerst gaan we dit proberen:

Ga naar het scherm apparaatbeheer, klik 1x met rechts op dat netwerk-apparaat met dat gele uitroepteken dus) en kies voor stuurprogramma verwijderen. Bevestig het wanneer er om gevraag wordt.
Start de computer dan opnieuw op en zeg even wat er dan gebeurd is...
 
toen ik hem weer opstarte kwam er de melding dat er een nieuwe hardware was gevonden maar toen ik die dus wou gaan instaleren zei die opeens dat er geen internet aanwezig was en ook geen software kon instaleren
 
Goed...

Ga nu naar PC Wizard, open het programma, klik op Network in de linker-kolom, 4e icoon van boven en vertel even wat er dan rechts komt te staan achter Network Card
 
network = yes
RAS connection = no
winsock 32 = v2.02
netwerk connection = binnenkomende verbindingen




mocht dit allemaal lukken en mijn pc weer helemaal tip top in orde zijn, stelt u het dan op prijs dat ik u iets toe stuur als betuigenis van dank dat u mij heeft geholpen of heeft u dit liever niet?
 
Ok,

Download en installeer deze nog even:

ftp://ftp.us.dell.com/network/R67150.EXE

En eh, iets toesturen wil ik echt niet, het gaat ons er alleen maar om je te kunnen helpen en je problemen op te lossen!

Maar goed, probeer nog even bovenstaande en laat het weer weten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan