V
Verwijderd lid 9116
Hoi,
Sinds Juli ongeveer heb ik een nieuwe pc :
Asus a7n8x mobo
512 mb ram
80 gb hd en 400 watt voeding
Eerst had ik een XFX geforce mx 440 se. De fan begon na een tijdje "tijdens" opstarten "straaljagergeluiden" te produceren.
Wat heb ik toen gedaan:
-Stikkertje op de fan eraf en een druppeltje naaimachine olie toegevoegd, maar dat hielp dus niet.
Ik heb toen een Pentium 1 fan erop gezet en dar werkte wel ;-)
Afgelopen maandag kocht ik een Asus V9520 (fx 5200) videokaart die nu exact hetzelfde doet. Zeer vreemd.
Kaart meegenomen naar de winkel en daar hebben ze hem getest.
"Dit geluid is echt niet normaal" zei de verkoper tegen me.
Na een seconde of 30 houdt het geluid op en hoor je hem nauwelijks meer maar draait wel.
Lijkt moeilijk op gang te komen. Maar na overleg bellen ze me op als de kaart weer op voorraad is ( ze hebben hem weer besteld)
Maar ik vind het wel toevallig dat hetzelfde probleem zich nu weer voordoet.
Berust dit zich nu of toeval of kan een ander component in mijn pc hier de schuldige voor zijn?
De voltages van mn PSU zien er i.i.g keurig uit en de Videokaart presteert ook goed.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?
Sinds Juli ongeveer heb ik een nieuwe pc :
Asus a7n8x mobo
512 mb ram
80 gb hd en 400 watt voeding
Eerst had ik een XFX geforce mx 440 se. De fan begon na een tijdje "tijdens" opstarten "straaljagergeluiden" te produceren.
Wat heb ik toen gedaan:
-Stikkertje op de fan eraf en een druppeltje naaimachine olie toegevoegd, maar dat hielp dus niet.
Ik heb toen een Pentium 1 fan erop gezet en dar werkte wel ;-)
Afgelopen maandag kocht ik een Asus V9520 (fx 5200) videokaart die nu exact hetzelfde doet. Zeer vreemd.
Kaart meegenomen naar de winkel en daar hebben ze hem getest.
"Dit geluid is echt niet normaal" zei de verkoper tegen me.
Na een seconde of 30 houdt het geluid op en hoor je hem nauwelijks meer maar draait wel.
Lijkt moeilijk op gang te komen. Maar na overleg bellen ze me op als de kaart weer op voorraad is ( ze hebben hem weer besteld)
Maar ik vind het wel toevallig dat hetzelfde probleem zich nu weer voordoet.
Berust dit zich nu of toeval of kan een ander component in mijn pc hier de schuldige voor zijn?
De voltages van mn PSU zien er i.i.g keurig uit en de Videokaart presteert ook goed.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad?