verbinding is connected, maar webpaginas kan ik niet bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

crz_06

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2005
heb iets vreemds. sinds mijn clean install en installatie van Win XP SP2 (of dat nu gerelateerd is weet ik niet) heb ik iets vreemds met mijn Internet verbinding. Ben verbonden via lynksys ADSL Gateway (Linksys WAG54) gewooon via kabel niet wireless. Draai fireware (1.03.0_beta4, Feb 23 2005) van na release SP2

De status van mijn verbinding (MxStream) is 'connected' alleen kan ik soms (gemiddeld 2 keer per dag) geen internetpaginas laden via de browser. Wel loopt mijn streaming internet radio gewoon door en als ik p2p draai dan kan ik gewoon up en downloaden. IRC of Instant Messaging en Email doen het dan ook niet. De enige manier om weer internetpagina te kunnen bekijken is via de gateway setup de verbinding verbreken en dan weer verbinden.

Heb dit dus nooit eerder gehad (ten tijde van Sp1), en mijn settings van mijn gataway zijn onveranderd. Enige dat veranderd is is draaien van SP2. Ik heb echter wel gewoon de SP2 firewall uitstaan. Draai geen andere firewall software.

ideeen?? thanks.....

Laatst bewerkt:
Ook geen Norton of andere software geïnstalleerd die het zaakje tegen kunnen houden?

Je zou de firmware eens kunnen updaten (deze neem ik aan)?
Ziet apparaatbeheer er verder goed uit, alle hardware is goed geïnstalleerd?
Misschien de laatste drivers installeren van je netwerkkaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan