Verbinding met websites

Status
Niet open voor verdere reacties.

lolkejan

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2009
Berichten
168
Hallo,

Ik heb een Fujitsu Siemens laptop, en internet via een draadloos netwerk thuis. Meestal zonder problemen, maar heb de laatste tijd steeds meer problemen met de verbinding. Bij bepaald websites (google.nl, bol.com) en windows live mail om mail op te halen krijg ik een foutmelding. Kan iemand mij hierbij helpen?!?! Antwoorden mogen ook via de mail

ALVAST bedankt
 
Niemand weet dus iets? heb er nog steeds last van en kan t niet oplossen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Of niemand iets weet?
Zolang jij niet aangeeft wat de foutmelding is weten wij inderdaad niets!
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik niet duidelijk ben geweest. krijg gewoon het standaarscherm in internet explorer dat de webpagina niet kan worden weergegeven. En als ik dan mijn verbinding controleer heeft hij wel gewoon goed verbinding. Als ik dezelfde website in firefox probeer kan hij de websites ook niet bereiken.
 
Heb je een of ander programma die bepaalde sites tegenhoudt,is 't HOSTS bestand (C:\windows\System32\Drivers\Etc) aangepast?Doet 'ie dat als je 'n link naar die website aanklikt of via 'n snelkoppeling?
 
Heb je een of ander programma die bepaalde sites tegenhoudt,is 't HOSTS bestand (C:\windows\System32\Drivers\Etc) aangepast?Doet 'ie dat als je 'n link naar die website aanklikt of via 'n snelkoppeling?

nee volgens mij niet, heb niks aangepast, en als ik via bijvoorbeeld msn search google probeer te pakken lukt dat ook niet:S
 
Probeer dit 's: uitvoeren-cmd + enter- ipconfig /flushdns
 
ok heb ik geprobeerd, helpt niet. Wat me wel opvalt is dat het meestal gebeurt als ik op sc.heerenveen.org/forum ben geweest, en dat als ik naar de vorige webpagina wil gaan er een vorige site googleads.nl ofzo iets staat. Kan ik dit tegenhouden? En zou dit de problemen veroorzaken?
 
Kijk 's bij extra-invoegtoepassingen beheren of daar geen problemen zijn of toepassingen zijn uitgeschakeld!
 
Spyware kan ook je HOSTS-bestand hebben aangepast,dat hoef je niet zelf gedaan te hebben. Zou toch 's een of ander progje laten draaien tegen spyware MBam o.i.d. er zijn er ten overvloede als hij dan helemaal schoon is zou je 'n progje kunnen installeren tegen BrowserHiJackers e.d (SpywareBlaster,Spybot etc.) alle gratis!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan