verbinding valt plots weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Wanneer ik online ben valt plots mijn verbinding weg.(gebeurt niet altijd)

Wanneer ik dan de usb-stekker van mijn usb-modem uittrek en terug erin stop en dan na een halve minuut wachten kan ik terug inbellen bij Tiscali.

Waar zou dit aan kunnen liggen en bestaan er geen progjes die ervoor zorgen dat de verbinding blijft ?
 
Laatst bewerkt:
Dergelijke programma's zijn er niet. Het probleem is dat het zeer moeilijk is om te achterhalen waar de oorzaak ligt. Heb je al geprobeerd de modem te voorzien van de nieuwste firmware (interne software update) en heb je de nieuwste drivers al geprobeerd?
 
Nee, maar ik hem hem nog maar 1/2 jaar en nooit problemen gehad.


Ben wel een stap verder.

Wanneer ik een bepaalde website bezoek valt de verbinding meteen weg.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door karine
Nee, maar ik hem hem nog maar 1/2 jaar en nooit problemen gehad.


Ben wel een stap verder.

Wanneer ik een bepaalde website bezoek valt de verbinding meteen weg.

Bepaalde website? Welke dan?
 
Mmmm, ben eigelijk niet zo zeker of ik op die link moet klikken. Kan een P2P-probleem zijn en daar weet ik niets van. Anderen misschien?
 
Geplaatst door gezina
Mmmm, ben eigelijk niet zo zeker of ik op die link moet klikken. Kan een P2P-probleem zijn en daar weet ik niets van. Anderen misschien?

Ik ga ook niet op die link klikken.

TISCALI AAI!!!. In Belgie heeft bijna iedereen problemen met deze provider, niet tegenstaande dat zij beweren de beste te zijn.

Helpdesk -> response na 1/2 uur, als ze je willen helpen. Anders schuiven ze het probleem af op de abbonee.

En zoals tiborv al zei, het is inderdaad moeilijk op te lossen. Je kan trachten een mail te sturen naar tiscali, maaaaaar ...... gaje antwoord krijgen ???
 
Je zal niet sterven van op die link te klikken hoor, is een gewone website.
 
Wanneer ik de link via Opera open verloopt alles normaal.
 
Geplaatst door karine
Je zal niet sterven van op die link te klikken hoor, is een gewone website.

We zijn er dus bang voor dat het geen "gewone" link is maar eentje die onze computers problemen gaat bezorgen ;).

Overigens is er wel een soort programma van dien aard en dat zit in Norton Utilities. Deze stuurt elke X aantal seconden een signaaltje naar een website. Maar als het probleem hardwarematig of door een programma hard wordt veroorzaakt kan deze ook niet helpen.

Overigens heb ik de link maar aangeklikt (en ik leef nog :p) maar het ziet er niet echt gevaarlijk uit op het eerste gezicht...
 
Ja, het is gewoon vreemd dat via IE mijn verbinding verbroken wordt, misschien heb ik deze te zwaar beveiligd ?
 
Hoezeer heb je deze beveiligd dan? Allemaal extra programma's toevallig?
 
Door middel van spywareguard en spywareblaster.
 
OK, probleem gevonden.

Wanneer mijn modem warm wordt viel hij telkens uit.

Heb nu een andere en probleem is opgelost.
 
Ik heb dat probleem ook; Ik zit bij Zonnet en heb ook een USB-modem..

Mijn modem wordt niet te heet, althans dat is het volgens mij niet, maar hij loopt vast bij een bepaald punt als iemand van mij aan het downloaden is.

sluit ik de upload af, reset de modem (door middel van het kabeltje eruit te halen en er weer in te zetten), doet alles het weer gewoon. Hervat ik de download? loopt de verbinding weer vast.

gare Zon :confused:
 
Mijn modem wordt ook niet te heet.Heb hem bij mijn dealer binnen gedaan en daar werkt hij perfect.

Heb nu een alcatem speed touch vervangmodem en hier werkt het perfect mee.

Waarschijnlijk toch iets in windows dat fout zit, want in het begin had ik geen problemen ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan