verbinding valt steeds weg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu niet thuis maar zal het ff cheaken.

Cheetah.

P.s. Heb momenteel geen internet thuis dus kan het niet testen.

Hallo,

Ik heb schijnbaar het zelfde probleem, na ongeveer 10 minuten valt de internetverbinding weg.
Althans zo lijkt het, want een online spel die ook verbinding heeft blijft het gewoon doen. (zelfde met teamspeak en ventrilo).
Alleen Internet Explorer, Firefox, Outlook, Thunderbird krijgen geen verbinding meer.
Op het modem branden alle lampjes zoals gewoon en er is dus ook een verbinding (spel doet het nl. nog)
Als ik de betreffende netwerkkaart selecteer en "herstellen" kies, dan doet alles het weer.

Ik heb al contact gehad met de internet provider en die zeggen dat de lijn in orde is, en daarna de verbinding getest met een ander systeem en die doet het prima.
Ik heb geen p2p software en het de computer mag de netwerkkaart niet uitschakelen om energie te besparen.
Mijn moederbord heeft 2 netwerkkaarten (Marvell Yukon PCI Gigabit en een Nvidia nForce Networking controller) en op beide blijft het probleem zich voordoen.
Systeem ook inmiddels uitvoerig gescand op Adware en niks gevonden.

Ik weet verder niet wat ik nog zou kunnen proberen.
Heeft iemand nog een suggestie ?

AMD X2 4400
Asus A8N-SLI Premium
Geforce 7800 GTX
2 GB DDR-SDRAM
450 Watt voeding
Win XP Home SP2

Heb een vraag over de router instelling

Omdat mijn router nu verbinding kan maken met www.helpmijn.nl en anderen www verbindingen is mijn de volgende vragen? Wat ik niet weet om het in orderen te kunnen maken. Ik weet dat elk programma een poort nummer heef Welk poort nummer gebrukt msn en skype zodat ik die poort nummer in mijn router kan in stellen zodat de router de verbinding kan maken met MSN en Skype, ook bij dc++ heb die un poort, wie kan mijn de juiste gegevns door geven via mijn email adres dick-zonneveld@wanadoo.nl me mail box in de router staat goed maar moet nog paar goede poort open maken voor beschikbaarheid van me router wie kan mijn daar bij helpen.............. Gaat dus voor msn 8.0 poort beschikbaar stellen skype en dc++ dank u voor het lezen van deze bericht, zelf mijn palystion die werkt nu al op mijn router

peervdb zei:
Options > Preferences > Connection

bitcomet3ub.png

Juist, en die erboven. Je kan ze ook nog hoger zetten, maar dan weet ik niet wat je router gaat doen. Maar in principe geldt hoe hoger hoe sneller.

Ga ik het ff testen.
Als ik weer een leuke torrent zie.

Laatst bewerkt:
Nope hij klapt er nogsteeds uit. maar wel minder vaak
HEBBEN JULLIE NOGMEER TIPS EN NOG LIEVER EEN OPLOSSING?!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan