verbinding vervalt zodra ik ga bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbier

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
beste heren ( en eventuele dames natuurlijk) ;),

Ik heb een adsl verbinding en deze werkt perfect, maar zodra ik gebeld wordt of ga bellen, dan vervalt mijn verbinding. Zou dit te maken kunnen hebben met het soort verbinding? of aansluitingen?

BVD

steven!

stevenbier zei:
beste heren ( en eventuele dames natuurlijk) ;),

Ik heb een adsl verbinding en deze werkt perfect, maar zodra ik gebeld wordt of ga bellen, dan vervalt mijn verbinding. Zou dit te maken kunnen hebben met het soort verbinding? of aansluitingen?

BVD

steven!

Kun je even schematisch laten zien hoe je aansluiting in elkaar zit (met paint of zo). zoals ik het nu kan beoordelen zit je splitter niet voor het hoofdstopcontact.

gr
charley

Hoi,

Dus de splitter zit niet op de 'hoofdaansluiting' waar kpn binnenkomt, maar op een tel.stopcontact dat 'verder' ligt. Voor deze aanluiting zou dan een telefoon aangesloten moeten zitten.....
Ik heb dat eerder gehad, maar toen de zaak zo 'aangesloten' zat, werkte de telefoon gewoon niet meer.
Met andere woorden: alle tel. aansluitingen die tussen de plaats vaar KPN binnenkomt in de woning én de adsl-aansluiting werken niet meer.

V

Waarschijnlijk heb je een "illegale" aftakking ergens in het traject zitten ?
Het lijkt er op dat je splitter niet op de juiste plaats is aangesloten.

opgelost mensen

beste mensen.

hartstikke bedankt. Het probleem is al opgelost, het was inderdaad een soort van :confused: illegale:confused: aftakking. De splitter zat niet op de goede plaats. Dit is verplaatst en werkt nu uitstekend.

nogmaals, thnx ;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan