Verbindingsproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joyjoy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
7
Ik heb sinds 2 dagen een ADSL verbinding op mijn pc. Deze zit via een ericssonmodem aan mijn pc op een USB poort. Als ik echter internet dan valt ineens de verbinding weg en dan moet ik opnieuw inbellen! Dat kan echter alleen als ik eerst de modem loshaal, weer aansluit en vervolgens weer verbinding maak. Als ik dat niet doe dan geeft de pc aan dat de modem al in gebruik is. Heel vreemd! Mijn vriend die dezelfde modem gebruikt en dezelfde verbinding heeft, heeft nergens last van! Ik heb de modem en alle instellingen precies hetzelfde staan als op zijn pc, ik heb alles en iedere instelling gecheckt en dubbelgecheckt.

Bovenstaande viel mij voornamelijk op toen mijn pc bezig was met bepaalde virusscans en andere systemscans..... maar nu ik zit te surfen op het internet gebeurt het ook dat de verbinding spontaan verbreekt!

De splitter is goed bevestigd aan de telefoonaansluiting: dwz direct na binnenkomst in huis wordt eerst de aansluiting gesplitst in telefoon cq. modem en we hebben een gloednieuwe telefoondraad doorgetrokken naar de modem toe.

iemand enig idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan