verkeerde e mail's

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonyMontana ede

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
Berichten
121
hallo mensen van het goede leven

ik heb een vraagje.ik krijg steets e mail's binnen van die sexzooi is er mischien wat om dat te blokkeeren ofzo.ik zit bij chello mail.ik word er helemaal gek van.


b.v.d groetjes
 
Afzender blokkeren in Outlook(express) Of een programmatje zoals "Mailwasher" gebruiken.
 
Het is eigenlijk een bodemloze put waar tegen je vecht.
Mailwasher is daar wel een goede hulp voor.:)
 
als je een chello account heb en een gebruikelijke naam als e-mail is het bijna niet te doen !
 
Spam

als je een chello account heb en een gebruikelijke naam als e-mail is het bijna niet te doen !

Dat geldt dan ook voor @Home, van de 50 mailtjes die ik per dag binnen krijg zijn er 47 spam.

Ik gebruik Mailwasher al maanden maar het wordt alleen maar erger.

Het loopt echt de spuigaten uit.

Je kunt in ieder geval zorgen dat er geen spyware op je schijf staat, gebruik Spybot of Adaware om eventuele spyware te verwijderen anders blijft het dweilen met kraan open.

Suc6
 
Re: Spam

Geplaatst door tron


Dat geldt dan ook voor @Home, van de 50 mailtjes die ik per dag binnen krijg zijn er 47 spam.

Ik gebruik Mailwasher al maanden maar het wordt alleen maar erger.

Het loopt echt de spuigaten uit.

Je kunt in ieder geval zorgen dat er geen spyware op je schijf staat, gebruik Spybot of Adaware om eventuele spyware te verwijderen anders blijft het dweilen met kraan open.

Suc6

Ik gebruik Mailwasher enige weken en mijn spam wordt wel degelijk iets minder, nog niet helemaal, maar er is wel degelijk een verschil te zien. Voorheen kreeg ik ongeveer een mailtje of 40-50 p.d. nu zijn dat er nog "slechts" een stuk of 25-30

Olav
 
Ik vraag me af waarom ik (bijna) nooit spam binnenkrijg ?? (Chello-Hotmail-Yahoo?¿) :confused:
En dan zie/hoor ik zoveel klachten over spam...
 
Spam

Slechts 25 tot 30 spam mailtjes per dag....

Ik zou me zelf gelukkig prijzen met zo'n aantal.

Ik bounce alle spam die wordt toegezonden maar het lijkt wel of ieder spam mailtje dat ik bounce wraak neemt door er 2 spam berichten voor terug te sturen.

Ik kan inmiddels (mits er genoeg krediet op mijn credit kaart staat) mijn P.... verlengen tot aan de maan.

Ik hoop dat M$ middels hun rechtzaak tegen een aantal spam bedrijven iets kan bereiken.

Grtz.
 
Geplaatst door CiCi
Ik vraag me af waarom ik (bijna) nooit spam binnenkrijg ?? (Chello-Hotmail-Yahoo?¿) :confused:
En dan zie/hoor ik zoveel klachten over spam...

Ik vind dit dus zelf ook een groot mysterie. Waarom komt de een er in om en blijft de ander bespaard? Zelfs als ik de SPAM meereken die XS4all ervoor mij uitfiltert, valt het nog mee. Hooguit 2 of 3 per dag. Inderdaad heel raar...:8-0:

Groetjes,
Bennie
 
Zodra je via Mailwasher een mail bounced is dat voor de afzender een signaal dat het e-mail adres echt bestaat!
****a, denkt die mailrobot, nog meer mails daarheen!!
Het beste is om NIET te bouncen, maar alleen deleten.
En natuurlijk zo min mogelijk je e-mail adres achterlaten op internet/forums.
Gr. Erik.
 
Oeps! Een uitdrukking van plezier kan dus niet omdat er een verboden 4-letter woord in zit.
Euh..... Jippie! dan maar.
 
(Typisch een vrouwenantwoord hier):D Ik heb nooit last van die mailtjes. Gek he! En Cici ook al niet:D
 
Laatst bewerkt:
Het zal er ook wel aan liggen waar je je email allemaal laat rondslingeren. Ik sta bij verschillende websites, fora, nieuwsgroepen mailing lists etc ingeschreven met mijn e-mail adres en daarbij weet je gewoon dat je dan de SPAM maar voor lief moet nemen, wat niet weg neemt dat ik er nog steeds een bloedhekel aan heb.
Ik vind het gewoon oneigenlijk gebruik van informatie die je moet geven ter controle en toesturen van usernames en passwords. Van mij mogen dat soort gasten flink gestraft worden.:evil:
 
lig ook aan provider ik heb een mail bij wanadoo en kabelfoon en chello (ivm werk).
En alleen spam bij chello de andere twee niet !
 
Geplaatst door jackass
lig ook aan provider ik heb een mail bij wanadoo en kabelfoon en chello (ivm werk).
En alleen spam bij chello de andere twee niet !
Ik denk niet dat 't aan Chello ligt.. want daar heb ik ook mail-adres, heb nergens last van..

@Tanja1968 Dan zal 't vast aan de heren liggen.. ;):p
 
Geplaatst door jackass
lig ook aan provider ik heb een mail bij wanadoo en kabelfoon en chello (ivm werk).
En alleen spam bij chello de andere twee niet !
Geplaatst door CiCi

Ik denk niet dat 't aan Chello ligt.. want daar heb ik ook mail-adres, heb nergens last van..

@Tanja1968 Dan zal 't vast aan de heren liggen.. ;):p

En ik heb wanadoo en krijg ladingen spam :S
 
Laatst bewerkt:
...Dus; 't ligt niet aan de provider, maar aan de 'manier' waarop je surft...
 
Geplaatst door CiCi

Ik denk niet dat 't aan Chello ligt.. want daar heb ik ook mail-adres, heb nergens last van..

@Tanja1968 Dan zal 't vast aan de heren liggen.. ;):p

Lig er ook aan wat voor e-mail adress je heb.
maar ik ben het wel met jullie eens dat het ook een groot deel aan je zelf lig want 50 mail per dag is erg veel.
de spam bij chello is erg normaal maar lig aan je e-mail adres of alias mijn alias bevat nml jack en als je dan gaat kijken waarna ze het zenden zijn hierop +/- 20 varianten.
Bij de andere providers heb ik vrij ongewone adressen die ze niet zo snel kunnen raden.
Als id je mailadres zoveel mogelijk niet doorgeef en mailwasher gebruik kan je het bijna wegkrijgen.
En draai regelmatig adware en verwijder al je spyware
 
Er zijn wel providers die spam filters gebruiken, welke weet ik niet, de enige die ik ken is XS4ALL.

Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan