verkeerde e mail's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door CiCi
...Dus; 't ligt niet aan de provider, maar aan de 'manier' waarop je surft...

Juistem! Probleem ligt meestal bij de heren zelf.:D :D
 
Laatst bewerkt:
Re: Spam

Geplaatst door tron
Slechts 25 tot 30 spam mailtjes per dag....

Ik zou me zelf gelukkig prijzen met zo'n aantal.
Grtz.

Wat denk je zelf?:D (maar moet iedereen zelf weten uiteraard)
 
Laatst bewerkt:
Generaliseren.

Je hebt gewoon gelijk Tanja1968...... :cool:
 
Ff kijken 3 ongewenste e-mailtjes waarvan 2 onderhand echt spam beginnen te worden (een e-zine over html en die stuff met brutale subjecten om de aandacht te trekken :(). Die ander is van sourceedit die vraagt om beta testers heb ik niet omgevraagd en dus kan dat ding ook weg. Hoe je aan 50 spam berichten per dag komt is me een raadsle op mijn vorige e-mail (dolfhin@go.to) kreeg ik "maar" 8 spam e-mailtjes per dag en dat vond ik al reden zat om van e-mail te wissellen. Ik post ook regelmatig in nieuwsgroepen gebruik mijn e-mail best veel op forums maar krijg er niet meer spam door. Mss dat het komt door de _ in mijn naam?
 
Ben toch bang dat het aan je zelf ligt. Ik krijg op mijn officiele e-mail (@home) per jaar ongeveer 2 spam berichten.
Op alle sites waar ik een adres moer opgeven komt keurig een hotmail adres te staan die één keer per dag geleegt wordt. Dat scheelt in elk geval een hoop zooi op de pc.
 
Over SPAM kan ik ook nog het volgende melden namelijk dat er op internet lijsten zijn die gebruikt worden voor massale spammailtjes als je 1 keer op zo'n lijst staat (doordat je op een verkeerde site je e-mail adres hebt neergezet) dan duurt het maar een paar maanden en dan sta je op zo goed als elke spam lijst en kan het dus zijn dat je 50 mails per dag krijgt.

Het enigste wat je naar mijn mening hier tegen kunt doen is een nieuw e-mail adres nemen en die oude gebruiken wanneer je op een (nietvertrouwde) site een e-mailadres moet invullen.
Zorg er wel voor dat je 1 keer in de zoveel tijd dat oude e-mail adres nakijkt zodat deze niet wordt afgesloten. Of zorgen dat die mailbox automatisch geleegd (kan geloof ik met Mailwasher ).

De groeten,
Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan